וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אינטר עלתה לרבע גמר הגביע

גוארין המחליף בישל וכבש ב-0:2 על ורונה, פלאסיו כיכב כשוער בסיום. ספרד: אונייוו הציל את מלאגה מהפסד בגביע לאייבאר

אחרי עלייתן של יובנטוס, מילאן, רומא וקטאניה לרבע גמר הגביע האיטלקי בשבוע שעבר, הצטרפה אליהן הערב (שלישי) גם אינטר, שניצחה בסן סירו 0:2 את הלאס ורונה, המדורגת במקום השלישי בליגת המשנה. הנראזורי לא הפסידו משחק ביתי בגביע מאז דצמבר 2002, והאריכו את הרצף הערב ל-28 משחקים, על חשבון הנציגה האחרונה של הסריה B במפעל.

שחקן אינטר פרדי גוארין חוגג שער, מעליו יוטו נגאטומו. GettyImages
שינה את המשחק. פרדי גוארין/GettyImages

יותר מ-8,000 צופים ליוו את ורונה למילאנו ופנטזו על הפתעה, כשאצל הנראזורי חזר כריסטיאן קיבו לאחר היעדרות של ארבעה חודשים בגלל פציעה ואף ענד את סרט הקפטן. אנדראה סטרמאצ'וני ויתר על רוב כוכביו לקראת המשחק, כשרק יוטו נגאטומו ואנטוניו קסאנו שמרו על מקומם מההרכב שהפסיד 1:0 ללאציו בשבת ובין ה-11 נכלל הגנאי הצעיר ג'וזף דאנקן. אחרי מחצית ראשונה מאופסת בה ורונה כמעט הפתיעה, שלח המאמן הצעיר את פרדי גוארין למגרש, וזה שינה לחלוטין את המשחק.

בדקה ה-50 חטף הקשר הקולומביאני כדור בחלק המגרש של ורונה, ושלח את קסאנו שבנגיעה קלילה הכניע את רפאל. ארבע דקות לאחר מכן גוארין סגר בעצמו את המשחק, כשבעט כדור חופשי שפגע בשחקן של ורונה וניתז למשקוף ופנימה. אלסנדרו קארוצה, בו פגע הכדור של גוארין, היה קרוב לבשל את השער המצמק של ורונה בדקה ה-71, אבל המחליף ואלרי בוז'ינוב, פעם חלוץ מבטיח שלבש את מדי מנצ'סטר סיטי ופיורנטינה, בזבז את ההזדמנות הגדולה. מי שהגן על שערה של אינטר ב-12 הדקות האחרונות היה החלוץ רודריגו פלאסיו, שנכנס לשער בעקבות פציעתו של לוקה קסטלאצי ששבר את ידו. החלוץ הארגנטינאי הצליח לשמור על שער נקי עד לסיום, כולל שתי הצלות יפות.

שחקן אינטר אנטוניו קסאנו מול ורונה. GettyImages
לא עשה הנחות לנציגה האחרונה של הליגה השנייה. אנטוניו קסאנו בין שחקני ורונה/GettyImages

* ספרד: הבלם האמריקאי אוגוצ'י אונייוו הציל את מלאגה מהפסד לאייבאר במשחק הראשון מבין שניים בשמינית גמר גביע המלך, כשהשווה ל-1:1 בתוך תוספת הזמן. אונייוו ניצל יציאה רעה של שוער הקבוצה מהליגה השלישית ונגח לרשת בדקה ה-93, אחרי שאייבאר עלתה ליתרון משער של טצ'מי אניבארו בדקה ה-74. הגומלין ייערך במלאגה ב-8 בינואר, כשהמנצחת תפגוש ברבע הגמר ככל הנראה את ברצלונה, שניצחה 0:2 את קורדובה במשחק הראשון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully