וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק סאנצ'ז הודח מהרכב ניו יורק ג'טס

18.12.2012 / 22:03

אחרי הפיאסקו בטנסי, הקוורטרבק של הסילונים יפנה את מקומו לגרג מקאלרוי. בלצ'ר ב-SMS: "אני עומד לירות בחברה שלי"

14 מחזורים, אולי, מאוחר מדי זה קורה: מארק סאנצ'ז הוא כבר לא הקוורטרבק הפותח של ניו יורק ג'טס. בעקבות הפיאסקו בהפסד 14:10 לטנסי, בו איבד סאנצ'ז חמישה כדורים, החליט רקס ריאן לספסל את השחקן במשחק הבא נגד סן דייגו. זו תהיה הפעם הראשונה בארבע שנותיו ב-NFL שסאנצ'ז לא יפתח בניו יורק כשהוא כשיר. את מקומו יתפוס גרג מקאלרוי.

וויליאם גיי שחקן אריזונה קרדינלס מפיל את מארק סאנצ'ז שחקן ניו יורק ג'טס. AP
נו, טוב, זה היה מתבקש. סאנצ'ז/AP

סאנצ'ז איבד העונה את הכדור 24 פעמים, 17 מהן באוויר. בסך הכל, יש לו בשנתיים האחרונות 50 איבודים, מספר שחורג בטירוף מהממוצע. במרץ האחרון הוא חתם על הארכת חוזה עד 2016, כך שהוא צפוי לחזור ל-2013, אם כי קשה בשלב זה לדעת האם צוות האימון של הקבוצה ישים בו את מבטחו.

ולפינת הפלילים: ג'ובאן בלצ'ר, שחקן קנזס סיטי שירה בחברתו ולאחר מכן התאבד, סימס לחברתו הסודית כי "אני עומד לירות בקסנדרה פרקינס". זה קרה מספר חודשים לפני הרצח שביצע ב-1 בדצמבר, כך על פי דיווח ה"קנזס סיטי סטאר". בדאלאס הפנימו את הביקורת של ה-NFL על כך שג'וש ברנט, שחשוד בנהיגה בשכרות ובהריגת חברו ג'רי בראון לפני שבועיים, עמד על הקווים בניצחון הקבוצה מול פיטסבורג ביום ראשון. הקאובויס הוציאו הודעה ובה מסרו כי ברנט לא יוכל לעשות זאת יותר העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully