וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פוטבול: העתיד כבר כאן

18.12.2012 / 8:28

הג'טס הודחו סופית ממירוץ הפלייאוף עם הפסד 14:10 עלוב בטנסי. סאנצ'ז סיפק 5 איבודים ובניו יורק כבר חושבים על מחליף

טנסי (9:5) - ניו יורק ג'טס (8:6) 10:14

אי אפשר להגיד שזה לא היה באוויר, אי אפשר להגיד שזה לא מגיע להם והחל מהלילה (בין שני לשלישי), אי אפשר גם להגיד שאולי יש להם עוד סיכוי. ניו יורק ג'טס תראה את הפלייאוף הקרוב, בפעם השנייה ברציפות, מהכורסא בתפוח הגדול וכמו שקרה לה כמעט בכל אחד מההפסדים שספגה עד כה העונה, גם את זה שחרץ סופית את גורלה, היא הביאה לחלוטין על עצמה.

הסילונים, שניצחו את שני המשחקים האחרונים שלהם בצורה מבחילה במיוחד, עלו ל-0:3 ברבע הראשון וההגנה עבדה לא רע, עד שכריס ג'ונסון שרף אותה עם ריצה ל-94 יארד וטאצ'דאון, באמצע הרבע השני. שלוש דקות לסיום הרבע הבא, מארק סאנצ'ז סיפק את הפעולה היחידה המוצלחת שלו במשחק ומצא את ג'ף קמברלנד באנדזון, מה שהחזיר את היתרון לאורחת, אבל טנסי לא נבהלה ויצאה לדרייב בסיומו ג'ייק לוקר נשא את הכדור בעצמו והכריע את המשחק.

לג'טס עוד היה רבע שלם להגיב, אבל סאנצ'ז האיום עשה בו את מה שהוא עושה הכי טוב: שני איבודים אוויריים ופאמבל מטופש, שגמר את המשחק והעונה באופן סופי. בניו יורק יוצאים לפגרה ארוכה, בה יצטרכו לעשות הרבה מאוד חושבים לגבי הקבוצה שלהם. הטייטאנס מצידם, קטעו רצף של שלושה הפסדים.

מספרים: לוקר סיפק 149 יארד בלבד, אבל בלי איבודים. כריס ג'ונסון סייע עם 122 על הקרקע, למרות שגם הוא לא היה טוב במיוחד וכאמור רוב היארדים הללו הגיעו ממהלך אחד מוצלח. סאנצ'ז הצליח להיות הקוורטרבק הגרוע במגרש וסיים עם 131 יארד, 13 מ-28, טאצ'דאון, ארבעה איבודים ופאמבל. אאוץ'. טים טיבו שב מפציעה כי לספק 15 יארד בריצה ואפס באוויר בניסיון בודד.

פוטבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully