וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: בלאט לוחץ על ההנהלה להחזיר את ריצ'רד הנדריקס

18.12.2012 / 18:46

מילאנו הודיעה לאמריקאי שהוא רשאי לחפש קבוצה חדשה, אולם הנהלת הצהובים מעדיפה למצות אופציות אחרות, בהן פלאניניץ'

בצל השמועות על חזרתו האפשרית למכבי תל אביב, הודיעה הערב (שלישי) אולימפיה מילאנו לריצ'רד הנדריקס כי הוא רשאי לחפש לעצמו קבוצה חדשה. שחקן הפנים האמריקאי שהגיע לאיטליה בקיץ מהאלופה הישראלית התקשה להשתלב בקבוצה של סרג'יו סקאריולו, מיעט לשחק והיה אחד משני שחקנים ששילמו את מחיר ההדחה מהיורוליג כבר בתום שלב הבתים. השחקן השני ששוחרר הוא הרכז האמריקאי עומאר קוק שעשוי לנדוד לקאחה לבוראל בשל צירופו של ג'יי אר ברמר, כאשר גם עוזר המאמן, פאבריציו פראטס, הועזב.

"הנדריקס עדיין לא שוחרר כי הוא תחת חוזה, אבל החלטנו שהוא לא יישאר העונה בקבוצה", אמר דובר מילאנו קלאודיו רימאני. "הקבוצה חזרה הערב להתאמן והנדריקס לא מתאמן איתנו, נשמח מאוד לראות אותו חותם במקום אחר".

כידוע, באלופה הישראלית ממשיכים את החיפושים אחר חיזוק לשלב הטופ 16, כאשר מעמדם של ניק קיינר מדלי וגיורגי שרמדיני ממשיך להיות לא ברור. לוואלה! ספורט נודע שדיוויד בלאט, שמעריך מאוד את הנדריקס, מפעיל לחצים כבדים על ההנהלה כדי לראות את האמריקאי בחזרה במכבי וטוען שיהווה תחליף ראוי לעמדת הסנטר. בהנהלה, עם זאת, מעדיפים למצות אופציות אחרות, גם בגלל המחיר הכבד של הנדריקס (חוזהו במילאנו מוערך בלמעלה משני מיליון דולר לשנתיים) וינסו ביממה הקרובה לקדם את המגעים עם דארקו פלאניניץ', עליהם פורסם אמש בוואלה! ספורט, בתקווה שעד סוף השבוע כבר יצורף שחקן פנים נוסף.

הנדריקס (26, 2.03) היה אחד השחקנים הבולטים במכבי תל אביב אשתקד, כשסיים את העונה עם ממוצעים 8.9 ו-5.4 ריבאונדים ב-20 דקות משחק ביורוליג. אלא שהעונה הוא בקושי שיחק, והעמיד ממוצעים של 3.7 נקודות ו-3 ריבאונדים בלבד למשחק.

המנהל המקצועי של לובליאנה מסביר מדוע לא שחרר את ביינס

מוקדם יותר ירדה מהפרק גם מועמדותו של ארון ביינס האוסטרלי, לאחר שלובליאנה לא הסכימה לשחררו. מאטבץ' זופאנצ'יץ', המנהל המקצועי של הקבוצה, סיפר לוואלה! ספורט על המו"מ בין הצדדים: "הכל היה מאוד קורקטי ופורמלי, אבל בסופו של דבר החלטנו להשאיר את ארון ביינס אצלנו. הוא מאוד חשוב עבורנו, בגלל שאנחנו צריכים לסיים במקום טוב בליגה האדריאטית וזוהי העדיפות העיקרית שלנו".

"מכבי היו מאוד מסודרים במהלך המו"מ, הכל היה בסדר איתם וממה שידוע לי הם פעלו על פי הספר, אין לנו כעס עליהם", הוסיף זופאנצ'יץ', "אבל כפי שאמרתי, אנחנו צריכים להתרכז במטרות שלנו ולחשוב על העתיד שלנו ולכן החלטנו להשאיר אצלנו את ביינס. דיברנו עם ביינס והוא אמר לנו שהוא מעוניין בהזדמנות הזו בעתיד, אבל כרגע הוא מאושר ושמח לשחק בלובליאנה. הוא מודע להצעה ועל כל מה שקרה כמובן". לשאלה האם מכבי הציעה הצעה כספית נמוכה מדי, השיב זופאנצ'יץ': "לא. אני לא יכול להגיב על כך כי אלו דברים פרטיים בין שני הצדדים. מכבי צריכים שחקן ובמהירות והם לא יכלו לחכות לנו, אבל גם אנחנו צריכים אותו".

יש לציין כי בעיה נוספת בכל הנוגע לצירוף שחקן נוסף לסגל היא מציאת קבוצה חלופית לגיורגי שרמדיני. הצהובים הציעו את הגיאורגי למספר קבוצות באירופה אבל אף אחת מהן לא הסכימה לקלוט אותו בשלב זה ולשלם את מלוא שכרו עד תום העונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully