וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאו גאסול חוזר למגרשים, סטיב נאש צפוי לשוב בשבת

קצת נחת ללוס אנג'לס לייקרס: הספרדי שהחמיץ 8 משחקים ישחק כבר הלילה, הרכז מתוכנן לחזור למשחק נגד גולדן סטייט

סוף סוף, אוהדי לוס אנג'לס לייקרס קיבלו קצת חדשות טובות: סטיב נאש ופאו גאסול חזרו לאימונים סדירים וצפויים לשוב בקרוב גם לחמישייה של מייק ד'אנטוני. הספרדי, שנעדר קרוב לשבועיים בשל פציעה בברכיים, יתלבש כבר הלילה (בין שלישי לרביעי) וישחק מול שארלוט. נאש, שלא שיחק מאז ה-31 באוקטובר, צפוי לשוב לפרקט ביום שבת, כשהלייקרס יפגשו את גולדן סטייט.

"עברו שבועיים ואני מאוד מתגעגע למשחק", אמר גאסול. "הברכיים שלי לא כואבות כפי שהיו לפני כן כך שמבחינתי אני כשיר לחזור לשחק. השמים הם הגבול עבורי, 48 דקות. אולי אפילו 50, אם תהיה הארכה", התלוצץ הספרדי, שהחמיץ שמונה משחקים. אגב, בשמונת המשחקים שלא שיחק, המאזן של הלייקרס עמד על חמישה הפסדים ושלושה נצחונות.

על כך שהוא עלול שלא לקבל זריקות רבות בהתקפה של ד'אנטוני אמר הפורוורד: "כל עוד ננצח וזה עובד, אני בסדר עם הכל. כשזה לא יתורגם לנצחונות, זה כבר לא יהיה בסדר. אנחנו עדיין לומדים את הדברים".

גם נאש כבר לא יכול לחכות ליום שבת, ואמר: "זה מתחיל להיות מרגש, כי סוף סוף אני מסוגל לעשות כמה דברים. במרבית החודש וחצי האחרון לא ממש עשיתי שום דבר, אז זה נחמד לחזור להתאמן ולראות אור בקצה המנהרה. עדיין כואב לי, וזה הולך להיות תהליך לחזור לכושר, אבל אקח מה שאני יכול כרגע". הרכז נשאל האם יהיה המושיע של הקבוצה, והתעקש להוריד את רף הציפיות: "אני לא רואה את זה כך. אנחנו משחקים כעת כדורסל ששונה ב-180 מעלות מזה שהיה עם המאמן הקודם, כך שתהיה תקופת התאקלמות. אני מקווה שאוכל לעזור, ושנשתפר עם הזמן".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully