וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נאפולי נענשה בהפחתת שתי נקודות, קנבארו הורחק

הקבוצה ספגה עונש כבד בעקבות מעורבותה בפרשת הטיית משחק. פאולו קנבארו וג'אנלוקה גראבה הורחקו לחצי שנה

באיטליה מתנהלת כבר תקופה ארוכה חקירה של הטיות משחקים בסרייה א' ואחרי הפרשה הגדולה שבה הייתה מעורבת יובנטוס ואינספור חשדות להטיות משחקים, היום (שלישי) ספגה נאפולי עונש כבד בעקבות מעורבות שחקניה בניסיון להטיית משחק ליגה ב-2010. היום נודע כי בית הדין של ההתאחדות האיטלקית החליט להפחית ממאזנה של הקבוצה מדרום איטליה שתי נקודות בפועל ובנוסף הורחקו שני שחקניה - פאולו קנבארו הקפטן וג'אנלוקה גראבה לתקופה של חצי שנה. בנוסף החליטה ההתאחדות לקנוס את המועדון בסכום של 70 אלף יורו.

שחקן נאפולי, פאולו קנבארו. Giuseppe Bellini, GettyImages
הורחק לחצי שנה. קנבארו/GettyImages, Giuseppe Bellini

על פי החשד, שוער העבר של המועדון מתיאו ג'אנלו היה זה שניסה להטות את המשחק של הקבוצה מול סמפדוריה במאי 2010 כשניסה לשכנע את קנבארו וגראבה לשתף פעולה בהטיית המשחק. שני השחקנים אמנם סירבו לשתף פעולה במעשה, אך הוענשו בעקבות העובדה שלא דיווחו על הפרשה, כשהם עצמם טענו שהם לא ידעו דבר על המהלך. ג'אנלו, שנמצא במעצר וכרגע לא משתייך לאף קבוצה, הושעה בעקבות המעשה לשלוש שנים מכל פעילות בכדורגל.

בעקבות הפחתת הנקודות שספגה, נאפולי ירדה מהמקום השלישי בליגה למקום החמישי ואין ספק שלעונש הזה עוד תהיינה השלכות לגבי המשך העונה של המועדון. גם ההרחקה של קנבארו היא משמעותית מאוד. הבלם והקפטן של הקבוצה פתח ב-16 מתוך 17 המשחקים שקיימה הקבוצה העונה בסרייה א' ונחשב לאחד העוגנים שלה במרכז ההגנה. נאפולי צפויה לערער על העונש החמור, כאשר שני שחקנים נוספים שלה עדיין נמצאים בחקירה בחשד למעורבותם בפרשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully