וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "לא הלך לנו בדברים הקטנים"

18.12.2012 / 10:04

קפטן הפועל ת"א התאכזב מההדחה מגביע המדינה: "נגררנו למשחק הפחות אגרסיבי שלהם". בקבוצה ממשיכים לחפש זר

הפועל תל אביב סיימה אמש (שני) את דרכה בגביע המדינה לאחר שהודחה בשמינית הגמר בעקבות הפסד חוץ 85:80 נגד מכבי אשדוד. המשחק היה צמוד לכל אורכו, אבל תצוגת תכלית של משה מזרחי, שקלע שבע שלשות, העניקה לקבוצה המקומית את המקום ברבע הגמר.

"בדברים הקטנים לא הלך לנו", סיכם הקפטן האדום מתן נאור, שחזר מפציעה, "נגררנו למשחק הפחות אגרסיבי שלהם. הכוח שלנו הוא באגרסיביות ובאינטנסיביות שלנו ואיכשהו נגררו למשחק שלהם. נתנו להם לקלוע הרבה יותר מדי סלים קלים".

על ההבדל בין ההצלחות בגביע בשנתיים האחרונות להדחה העונה הוסיף נאור: "לבוא מהליגה השנייה לפעמים נותן אנרגיות אחרות. אנחנו כמעט אותה קבוצה כמו בשנתיים הקודמות, גם אז באנו והסתכלנו לכל יריבה בגובה העיניים. ההפסד מאכזב אותנו. אם היינו באים כמו שצריך התוצאה הייתה אחרת, זה היה יותר תלוי בנו ולא עשינו את הדברים הרגילים שלנו".

הקפטן האדום אף התייחס להצטיינות של הישראלים משני הצדדים במשחק: "זה ברור מה צריך לעשות פה בגזרה של הישראלים ואני מקווה שמתישהו ישימו אינטרסים בצד ויעשו מה שטוב לכדורסל. אני בקושי מסוגל לראות משחקים אחרים היום וזה מבאס וחבל כי יש פה פוטנציאל הרבה יותר גבוה".

בהפועל ממשיכים לחפש גארד שישלים את הסגל, מאחר שהקבוצה משחקת עם שלושה זרים לאורך רוב שלבי העונה. מרבית השמות שהוצעו לקבוצה היו לא לטעמו של הצוות המקצועי, והשמות שאדלשטיין רצה לצרף היו מעבר ליכולות הכלכליות של המועדון, כך על פי מקורבים שונים.

  • עוד באותו נושא:
  • מתן נאור

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully