וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קרלוס ביאנצ'י חוזר לאמן את בוקה ג'וניורס

המאמן שהוביל את האימפריה הארגנטינאית לארבע אליפויות, שב בפעם השלישית לבומבונרה וינסה לשכנע את ריקלמה לחזור

אחרי עונה מאכזבת משהו, אותה סיימה רק במקום השישי בטבלה של טורניר הפתיחה, בוקה ג'וניורס נפרדה בשבוע שעבר ממאמנה בשנתיים האחרונות חוליו פאלקוני. החל מהערב (שני), לצהובים-כחולים מבואנוס איירס יש מאמן חדש-ישן: קרלוס ביאנצ'י.

אחרי לחץ כבד מצד אוהדי בוקה, שיצאו בהמוניהם לרחובות הבירה בשבוע שעבר (ב-12/12/12, תאריך שהוקדש למועדון) ודרשו למנות את ביאנצ'י, הוא הגיע להסכם עם הקבוצה והנשיא דניאל אנג'ליסי הודיע על מינויו הרשמי.

המאמן הארגנטינאי קרלוס ביאנצ'י. Denis Doyle, GettyImages
עוד סיבוב בבונבוניירה. ביאנצ'י/GettyImages, Denis Doyle

ביאנצ'י בן ה-63 כבר אימן את בוקה פעמיים בעבר. תחילה הוא הגיע לקבוצה ב-1998 ולאחר שלוש שנים, בהן זכה עם הקבוצה בשלוש אליפויות, שני גביעי ליברטדורס ובגביע הביניבשתי, הוא יצא למנוחה, רק כדי לחזור כעבור שנתיים ולהוביל את הקבוצה לעוד זכייה משולשת בליברטדורס, באליפות ובגביע הביניבשתי.

לאחר הקדנציה השנייה שלו, אימן ביאנצ'י את אתלטיקו מדריד לאורך עונה אחת בלא הצלחה מרובה. בשנים האחרונות הוא נשאר מקרוב לקבוצה, אבל כעת חזר אליה מהדלת הקדמית. ביאנצ'י אגב, כבר פנה לחואן רומן ריקלמה, שעזב את בוקה בקיץ ונותר ללא קבוצה מאז, על מנת שיחזור וישחק תחתיו.

"זו שמחה בלתי ניתנת לתיאור, שקרלוס ביאנצ'י, המאמן המנצח ביותר בתולדות המועדון שלנו, חוזר לקבוצה", נכתב בחשבון הטוויטר של בוקה.

sheen-shitof

בדקו התאמה לטיפול

פיתוח ישראלי: פתרון מדעי לאקנה בגוף עם מעל 90% הצלחה

בשיתוף מעבדות רבקה זיידה
חואן רומן ריקלמה שחקן בוקה ג'וניורס. רויטרס
יחזור לבוקה לבקשת המאמן? ריקלמה/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully