וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסקר גרסיה: "היה משחק מאוזן ולחיפה היה מזל"

17.12.2012 / 23:01

מאמן מכבי ת"א ניסה להסביר את היכולת של קבוצתו בהפסד 1:0 לירוקים. אניימה: "כשאתה מפסיד לחיפה זו לא ממש אכזבה"

צילום: אדריאן הרבשטיין

מכבי תל אביב רשמה הערב (שני) משחק מאכזב נוסף. הצהובים סגרו משחק שלישי ברציפות תוך שבוע ללא ניצחון, כשהפסידו 1:0 למכבי חיפה במשחק המרכזי שנעל את המחזור ה-14 בליגת העל. הצהובים נותרו במקום השני עם 28 נקודות, אחת פחות מהיריבה העירונית הפועל תל אביב. למרות זאת, מכבי תל אביב ממש לא יכולה לחלום על אליפות אם היא תמשיך להיראות כמו שנראתה הערב.

אוסקר גרסיה מאמן מכבי תל אביב. ברני ארדוב
משחק בינוני. אוסקר גרסיה/ברני ארדוב

אוסקר גרסיה המתוסכל אמר לאחר ההפסד: "לדעתי זה היה משחק מאוזן בין שתי הקבוצות, ולהם היה מזל והם הבקיעו. המצבים הנייחים זה מקום שאנחנו צריכים להשתפר בו. אנחנו עובדים על זה, אבל זה תלוי בשחקנים. אמרתי לשחקנים שהם צריכים לעמוד על קו השער בקרן, אבל זה לא תמיד קורה, וזה לא קל לתיקון, נמשיך לנסות ולהשתפר". כשנשאל האם הוא מודאג מהמצב בטבלה, אמר המאמן: "אני לא מתעסק בטבלה כרגע. אני אתחיל רק חמישה מחזורים לסיום להתעסק עם הטבלה, עד אז- לא אכפת לי".

על מכבי חיפה אמר גרסיה: "אני חושב שיש להם סגל מהטובים בליגה. כבר לפני המשחק חשבתי שיש עוד הרבה נקודות שאפשר לקחת אותן, יש עוד הרבה משחקים, ואין ספק שמכבי חיפה יכולה לחזור למאבק האליפות. לגבינו, אנחנו לא צריך לחשוב רחוק מדי. ננסה להשתפר, ננסה להיראות טוב יותר מחר, ולהתמקד במשחק הבא".

וינסנט אניימה אמר: "כשאתה מפסיד למכבי חיפה זו לא ממש אכזבה. האכזבה הגדולה שלנו היא מזה שהפסדנו ממשהו שעבדנו עליו הרבה מאוד (מצב נייח, ר.ב.), לכן זה כואב. אני לא מסכים שחיפה היו דומיננטים, כי רוב המשחק הם חזרו אחורה להגנה, אבל אם זו הטקטיקה שלהם, אז זה חלק מהכדורגל. לפחות במחצית השנייה, במרבית הדקות, הם עמדו מאחורי הכדור".

השוער נשאל לגבי המשך הדרך: "אנחנו לא מדברים כרגע על העתיד. יש עדיין הרבה מאוד משחקים עד לסיום העונה, שישה חודשים. גם אם היה לנו פער של עשר נקודות בצמרת, עוד מוקדם היה לדבר על אליפות. להפסיד זה חלק מהמשחק מבחינתנו, ברור שאני מאוכזב, כל שחקן מאוכזב כשהוא מפסיד, אבל צריך להסתכל קדימה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
וינסנט אניימה שוער מכבי תל אביב. ברני ארדוב
הצהובים ממשיכים לפשל. אניימה/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully