וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משה מזרחי: "הכדורים נכנסו לי והכל הלך"

17.12.2012 / 21:22

פורוורד מכבי אשדוד חגג את ההופעה הנהדרת בניצחון על הפועל תל אביב. ברקוביץ': "משה היה גדול". אדלשטיין: "נלמד מזה"

מכבי אשדוד המשיכה הערב (שני) במגמת השיפור בה היא נמצאת לאחרונה. הקבוצה של עופר ברקוביץ', שפתחה את העונה בצורה רעה, הצליחה לעלות לרבע גמר גביע המדינה לאחר שניצחה בבית 80:85 את הפועל תל אביב. מי שהיה הרבה מעל כולם היה לא אחר מאשר משה מזרחי, שהפציץ 29 נקודות, מתוכן שבע משמונה לשלוש. ערב ענק של הפורוורד הוותיק.

משה מזרחי שחקן מכבי אשדוד (שמאל) עם ברק חדד. מגד גוזני
איזה ערב ענק שלו. מזרחי/מגד גוזני

מאמן אשדוד עופר ברקוביץ' נשמע מרוצה מאוד בסיום ואמר: "שמרנו, תקפנו יותר טוב, למרות ששחקני מפתח שלנו היו פחות טובים, אבל משה היה גדול. עשינו ניצחון לא קל, הפועל קבוצה מאוד מאומנת. אנחנו עובדים, גם כשהפסדנו בצורה כואבת ידענו שצריך לאסוף את עצמנו. ידעתי שמזרחי ויזרעאלי הם שחקנים מנוסים ובגלל זה בחרתי אותם. בעוד שבועיים נצטרך לנצח את הפועל בליגה. לא קל לשחק מולם".

השחקן המצטיין משה מזרחי הוסיף: "מאז שהשחקנים החדשים הגיעו, הקבוצה התאזנה. היה לנו חודש קשה, אבל אנחנו קבוצה טובה. היום כדורים נכנסו לי והכל עבד בסדר".

מאמן הפועל תל אביב ארז אדלשטיין: "זה משחק נוק אאוט ואי אפשר לתקן. אני רוצה להאמין שזה יהיה הפסד שנלמד ממנו, אנחנו צריכים לבוא לפה עוד שבועיים למשחק ליגה והפנים שלנו קדימה, נכון שזה גביע, אנחנו רוצים להאמין שהקבוצה תשתפר, אבל כנראה שצריך ללמוד בדרך הקשה איך לנצח משחקים קובעים שאי אפשר לתקן מהם.

"מבחינה הגנתית, אם דרור חג'ג' גומר את המשחק עם איבוד כדור אחד אז סימן ששם נכשלנו, נחשפנו גם יותר מדי למשה מזרחי הוא קלע באחוזים גבוהים מאוד, הוא היה האקס פקטור שלהם. אנחנו מנצחים ומפסידים כקבוצה. זה עניין של קבוצה ולא עוד זר, אם לא נכנסו למשחק זה בגלל שהמשחק האחרון שלנו היה לפני שמונה ימים. זה מכניס לחדות ולטריות אם יש עוד משחק, אנחנו מחפשים עוד גארד, יש לנו בעיה עם פציעה של ג'ף אלן, הוא משחק עם פציעה שלא הרבה אחרים היו משחקים, נתאושש חצי יום ונלך קדימה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully