וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ברומניה: יובל שפונגין בדרך לסטיאווה בוקרשט

מגן הנבחרת עשוי לעזוב את אומוניה המצויה בקשיים כלכליים, לאחר שבקאלי הצהיר: ”נחתים מגן ישראלי מהליגה בקפריסין”

יובל שפונגין בדרך לסטיאווה בוקרשט, כך מדווחים הערב (שני) ברומניה. המגן הימני של נבחרת ישראל, שמשחק בשנתיים האחרונות באומוניה ניקוסיה הקפריסאית, לא שותף בשבועיים האחרונים בגלל פציעה והגיע ארצה לצורך בדיקות. הוא צפוי להיעדר כחודש ולא יעבור ניתוח, אבל בינואר הוא עשוי לפתוח פרק חדש בקריירה, בשורות מועדון הפאר הרומני.

יובל שפונגין שחקן אומוניה ניקוסיה (ימין) מול דושאן שבנטו שחקן רד בול זלצבורג. רויטרס
בדרך לתחנה חדשה? יובל שפונגין/רויטרס

נשיאה האגוצנטרי של סטיאווה בוקרשט, ג'יג'י בקאלי, התראיין היום לתכנית ב'דיגיספורט' והודיע: "אנחנו מתכוונים להחתים מגן ישראלי בינלאומי שמשחק כרגע בקפריסין. לא אומר יותר מכך". הוא לא השאיר יותר מדי מקום לספק.

שפונגין בן ה-25, שעזב ב-2010 את מכבי תל אביב בה גדל, רשם העונה 11 הופעות במדי אומוניה, כשלאחרונה גם הפועל תל אביב הוזכרה כמועמדת לצרפו. אומוניה סובלת מבעיות כלכליות, ותעדיף לשחררו בינואר ולא לחכות לסוף העונה, אז יסתיים חוזהו.

סטיאווה מוליכה בבטחה את הליגה הרומנית, כשבמאזנה 47 נקודות ב-19 מחזורים, 10 נקודות יותר מהמדורגת שנייה, אסטרה פלוישטי (בה משחק עמרי קנדה) אותה ניצחה במשחק העונה במחזור הקודם 0:2. למועדון הפאר יש 23 אליפויות (האחרונה ב-2006), 20 גביעים וכמובן זכייה אחת היסטורית בגביע האלופות ב-1986. בסטיאווה כבר שיחק מגן ימני ישראלי, קלמי סבן שעשה זאת בעונת 2006/7, ובשנה שעברה אימן אותה רוני לוי למשך שלושה חודשים. שפונגין יהיה הישראלי השלישי?

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully