וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדי זניט: "דורשים ששחורים לא ישחקו במועדון"

אוהדי אלופת רוסיה פרסמו מכתב בו דרשו לשמור על מסורת המועדון. שחקן העבר פאנוב: "אין להם זכות לעשות את זה"

קבוצת האוהדים הגדולה ביותר של זניט סנט פטרסבורג דרשו מהמועדון לא לחזור ולרכוש שחקנים שחורים והומוסקסואלים. "אנחנו לא גזענים, אבל אנחנו רואים את ההיעדרות של שחקנים שחורים מזניט כמסורת חשובה", נכתב היום (שני) באתר לנדסקורנה במה שנקרא "selection 12 manifesto". האוהדים המשיכו וכתבו: "זה יאפשר לזניט לשמור על המסורת הלאומית של המועדון, שהיא הסמל של זניט סנט פטרסבורג".

אוהדי זניט סנט פטרסבורג. רויטרס
"לאוהדי זניט אין שום זכות לקבוע מי ישחק במועדון"/רויטרס

זניט היא קבוצת הצמרת היחידה ברוסיה שמעולם לא החתימה שחקן אפריקאי, והעיר סנט פטרסבורג ידועה כבעלת עמדות ימניות קיצוניות. האוהדים המשיכו ואמרו: "אנחנו רוצים שיגיעו אלינו רק שחקנים ממדינות סלביות, כמו אוקראינה או בלארוס, כמו גם מהמדינות הבלטיות או סקנדינביות. יש לנו את אותה מנטליות, היסטוריה ורקע תרבותי כמו של המדינות הללו". דובר זניט מסר שהמועדון לא יגיב על מכתב האוהדים הזה.

חלוץ זניט ורוסיה לשעבר אלכסנדר פאנוב אמר שלאוהדים אין שום זכות להשפיע על צירוף שחקנים למועדון. "אם אין לנו מספיק שחקנים טובים בסנט פטרסבורג, אז מה המועדון אמור לעשות? לכל המועדונים בעולם יש שחקנים שחומי עור. אם הם לא משחקים בזניט - זו הבעיה של זניט. אני לא חושב שאוהדים אמורים לדרוש ממועדון לא לרכוש שחקנים מסוימים. לאוהדים יש את הזכות להגיע לאצטדיון או להישאר בבית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully