וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מריו גומז: "רק לברצלונה יש אולי סגל טוב משלנו"

חלוץ באיירן מינכן הגיב לשאלות לגבי התחרות על ההרכב בקבוצתו: "יכול לחיות עם זה שלא אשחק בכל המשחקים"

מריו גומז חזר לאחרונה לשחק כשנכנס כמחליף במשחק ליגת האלופות מול ולנסיה, לאחר שעבר פציעה ארוכה שמנעה ממנו לשחק מאז היורו. מאז רשם החלוץ הגרמני בן ה-27 שש הופעות בבאיירן מינכן, מתוכן שתיים בלבד בהרכב, והחזיר עם שלושה שערים ושני בישולים.

מריו גומז שחקן באיירן מינכן. GettyImages
"הקבוצה שיחקה נהדר בזמן היעדרותי". גומז/GettyImages

היום (שני) התראיין חלוץ נבחרת גרמניה ל"קיקר" ודיבר על החזרה שלו ועל העתיד בבאיירן מינכן. "הייתי מרוצה מאוד ממריו מנדז'וקיץ', קלאודיו פיסארו וכל הקבוצה", אמר גומז, "הקבוצה שיחקה נהדר בזמן היעדרותי. במהלך כל התקופה שנעדרתי, הייתי אוהד אמיתי ולא אמרתי: 'אוי, אני בחוץ'. הבנתי כמה הכדורגל חסר לי. כמובן שהעונה שעברה הייתה אכזבה גדולה מאוד. כמו כולנו, גם לי יש תשוקה עצומה לזכות באליפות העונה".

גומז התייחס לעובדה שכבש 12 שערים בליגת האלופות בעונה שעברה ואמר: "לפני, רק רוד ואן ניסטלרוי וליאונל מסי הצליחו לכבוש כל כך הרבה בעונה אחת בליגת האלופות, אבל כל זה לא יכול להחליף אליפות או תואר. הדבר היחיד שחשוב מבחינתי השנה הוא לזכות באליפות". גומז התייחס לתחרות בהרכב ואמר: "הסגל שלנו כל כך חזק, רק לברצלונה יש אולי סגל טוב יותר. אני יכול לחיות עם העובדה שלא אשחק בכל המשחקים מעכשיו עד תום העונה. יש לנו שלושה חלוצים ברמה גבוהה מאוד ואני אחד מהם".

מחר (21:30, ספורט2) תתארח באיירן מינכן אצל אוגסבורג בשמינית גמר הגביע הגרמני. עוד לפני כן שאלקה תארח את מיינץ (20:00, ספורט1) למשחק באותו שלב. עוד בשמינית הגמר מחר: קרלסרוהה - פרייבורג, קיקרס אופנבך - פורטונה דיסלדורף.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully