וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברזיל חוגגת ניצחון על אירופה, קייהיל קוטל בחזרה

בקורינתיאנס התמוגגו מהניצחון על צ'לסי: "כאנשי העולם השלישי, זה חשוב". קייהיל: "אפילו הבת שלי לא נופלת ככה"

נמשכת ההידרדרות של צ'לסי. אלופת אירופה הפסידה אתמול (ראשון) 1:0 לקוריניתאנס בגמר אליפות העולם לקבוצות, והלחץ בסטמפורד ברידג' ממשיך לעלות אחרי שמאמן אחד כבר פוטר (די מתאו), המאמן השני שנוא מהרגע שהגיע (בניטס), הכוכב היקר ממשיך להחמיץ (טורס), והבעלים מלחיץ את כולם עם ההחלטות הלא צפויות שלו (אברמוביץ').

צ'לסי הודחה מליגת האלופות, היא רחוקה 13 נקודות מהמקום הראשון בפרמיירליג, ובקבוצה קיוו שהתואר הוקרתי ישפר מעט את מצב הרוח בקבוצה, ויעניק לה דחיפה לקראת המאבקים בשאר המסגרות. "זה היה טורניר חשוב עבורנו", הודה פרנק למפארד, "רצינו לזכות בזה מהרגע שהגענו לכאן. זו אכזבה גדולה מאוד".

ושוב, האכזבה מגיעה מפרננדו טורס, שנדמה היה שחוזר לכושר הבקעה תחת רפא בניטס, אבל רשם החמצה גדולה וכואבת בדקות הסיום מול אלופת דרום אמריקה. "צריך להישאר חיובי", אמר בניטס, "פרננדו כבש שער שלא אושר, והגיע להזדמנויות. אבל במשחקים כאלה הוא חייב לנצל את ההזדמנויות, כי בגמר קשה להבקיע. אם יש לך שתיים או שלוש הזדמנויות, אתה חייב לנצל אחת. אבל לפחות הוא זכה בכדורים במאבקים אוויריים, הוא נראה טרי, ואפשר היה לראות שהוא משתפר מבחינה פיזית".

וכרגיל, בדרום אמריקה לוקחים את המשחק הזה הרבה יותר ברצינות מאשר באירופה. עשרות אלפי אוהדים הצטרפו לקורינתיאנס למסע ליפן, ופאולו אנדרה מסביר: "מבחינתנו, זה מאבק אמיתי בין העולם השלישי לעולם הראשון. עבור האנשים שלנו, עבור האוהדים שלנו, שסובלים מחיים קשים, זה כל כך חשוב להראות לעולם שאנחנו יכולים לנצח גם קבוצות פאר מארופה, ושלפחות פעם אחת, לרגע אחד, אנחנו יכולים להיות הטובים בעולם".

עוד ברזילאי שלקח את ההפסד קשה היה דויד לואיז. "אני יכול לדבר רק בשם עצמי, אבל זה הפסד שהרגשתי חזק מאוד", אמר לואיז שנראה דומע בסיום המשחק, ופיאזון הצעיר הוסיף ש"ראו שהברזילאים שלנו דויד לואיז וראמירס היו אלה שהתאמצו הכי הרבה. יכול להיות שלחלק מאיתנו הייתה חסרה התשוקה להיות אלופים".

מי שזעם בסיום היה גרי קייהיל, שהורחק אחרי עבירה על אמרסון. "אולי מגיע לי כרטיס אדום", אמר קייהיל העצבני, "אבל התגובה של השחקן הייתה מוגזמת. אני לא חושב שהמכה שלי הייתה מפילה את הילדה שלי בת השנה... הוא הרגיש צורך להתגלגל על הרצפה חמש פעמים ולהחזיק את הפרצוף. זה הסיפור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully