וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אריק שיבק: "יש תנופת כדורסל גדולה במגזר הערבי"

מאמן הנבחרת וחברי האגף המקצועי של האיגוד ביקרו בצפון. שיבק: "היה מעניין לראות את הלהט של האנשים לכדורסל"

במסגרת פעילות קידום הכדורסל באזורי הפריפריה, ביקר אתמול (ראשון) האגף המקצועי של איגוד הכדורסל במגזר הערבי. ראש האגף המקצועי אריק שיבק, סגנו עמוס פרישמן ומאמן הכושר הראשי של האיגוד יורם מנחם, הגיעו אתמול לנצרת, שם פגשו את ראשי הכדורסל במגזר הערבי לשיחה ראשונית. בהמשך יצאו כולם לישוב יפיע הסמוך לנצרת, שם התקיימה הרצאה של השלושה בפני מאמני ומנהלי כדורסל מהאזור כולו, ערבים ויהודים מעמק יזרעאל, בנוגע לשיטות אימון, טכניקות שונות, חידושים ועבודה עם צעירים.

שיבק ומנחם העבירו אימון לדוגמא, פגשו את הורי השחקנים בישוב וצפו במשחק ראווה. זהו הביקור השני של האגף המקצועי באזורי הפריפריה, אחרי ביקור שהתקיים לפני מספר שבועות ערב מבצע עמוד ענן בבאר שבע ובהמשך השנה יתקיימו מספר ביקורים נוספים.

שיבק סיכם יום ארוך של פעילות: "זה יום חשוב מאוד מבחינתי. חשוב לנו לשמוע את השטח ושיבינו שהאגף המקצועי הנוכחי, הוא לא כזה שיושב בת"א במזגן או בחימום ומנותק ממה שקורה באזורים היותר מרחוקים. יש תנופת כדורסל גדולה במגזר הערבי והיה מעניין לראות את זה ואת הלהט של האנשים לעשות כדורסל בכל הרמות. אני מקווה שתרמנו מהידע והניסיון שלנו ועבורנו זו הייתה חוויה חשובה מאוד וקבלת הפנים הייתה מדהימה, חמה וחברית.

"האגף המקצועי נמצא בתנופת עשייה גדולה. אנחנו מקדמים את האקדמיה בתחומים שונים, מכינים את פעילות כל הנבחרות לקראת הקיץ, מפעילים את פרויקט הטרום קאדטים שמטרתו לאתר את שחקני הנבחרות והאקדמיה של העתיד ובמקביל לא מזניחים את השטח. נקיים עוד ביקורים כאלו בעתיד הלא רחוק והזמנו את אנשי המגזר לבקר באקדמיה ולהתרשם מהפעילות שם".

  • עוד באותו נושא:
  • אריק שיבק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully