וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכמה זמן יורחק מרואן פלאיני?

הבלגי של אברטון יועמד לדין עפ"י הטלוויזיה אחרי הפגיעה בשואוקרוס. הניחושים באנגליה מגיעים להשעייה מ-9 משחקים

דייויד מויס ביקש ודייויד מויס כנראה יקבל. מאמן אברטון שדרש בצורה נדירה ששחקן קבוצתו, מרואן פלאיני, יורחק על פי צילומי הטלוויזיה אחרי שהוא נגח בשחקן סטוק סיטי ריאן שואוקרוס במשחק בין הקבוצות ביום שבת, כנראה באמת יצטרך להסתדר ללא הבלגי המצטיין.

ההתאחדות האנגלית ממתינה לדו"ח של השופט מארק האסלי, אבל ההערכות הן שהוא יכתוב שם שפספס את התקרית המדוברת ולכן לא שלף לפלאיני כרטיס אדום. הדברים הללו יאפשרו לבית הדין לבדוק את העניין ולהעמיד את הבלגי לדין על סמך צילומי הטלוויזיה.

בתקשורת האנגלית שעוסקת לא מעט בסיפור הזה, קיימת תמימות דעים לגבי גובה הקנס שיספוג הבלגי הבינלאומי ושינוע סביב 120 אלף ליש"ט. יחד עם זאת, בנוגע לאורך ההרחקה קיימים חילוקי דיעות. בעוד בצהובונים כמו "מירור" ו"הסאן" הרחיקו לכת והעריכו שהוא יושעה מתשעה משחקים, ב"טלגרף" נקבו במספר שלוש.

בכל מקרה, בסטוק סיטי עדיין נסערים מהפעולות האלימות של פלאיני והשוער אסמיר בגוביץ' טען שזה לא מקרה שהן הגיעו דווקא נגד הפוטרס, להם יש מוניטין של קבוצה אגרסיבית, לפעמים מדי. "אנחנו קבוצה שמשחקת חזק וזה הכל", אמר השוער הבוסני, "היריבים יודעים שהם צריכים לבוא לכאן לתחרות קשה ולפעמים הם יכולים להגזים. זה מצער".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully