וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו: "הסיפור בלתי אפשרי". סימאונה: "הליגה משעממת"

ברצלונה פתחה פער 9 מאתלטיקו ופער 13 מריאל, במדריד מודים שהסיפור גמור. סימאונה: "בארסה בליגה אחרת משל כולנו". מוריניו: "הפער גדול מדי". קסיאס: "איבדנו את הכבוד שהרווחנו בשנה שעברה". אוהדי ברצלונה הקניטו: "מוריניו, תישאר"

עוד לא נגמר סיבוב בליגה הספרדית, וכבר נדמה שהליגה סגורה והאליפות הוכרעה. ברצלונה הביסה אתמול (ראשון) 1:4 את אתלטיקו מדריד במשחק העונה ופתחה ממנה פער של 9 נקודות, האלופה ריאל מדריד סיימה רק בתיקו 2:2 ביתי מול אספניול החלשה ונותרה רחוקה 13 נקודות מבארסה, ונדמה שזה לא רק פער הנקודות - אלא בעיקר פער הרמות, כשברצלונה פשוט רומסת את יריבותיה ולא משאירה להן פירורים. האם מישהו מסוגל להאמין שברצלונה לא תיקח אליפות השנה?

ז'וזה מוריניו מאמן ריאל מדריד. AP
"בעונות קודמות היינו כובשים במשחק כזה שלושה או ארבעה שערים". מוריניו/AP

ז'וזה מוריניו הודה אחרי ה-2:2 של ריאל שהסיפור גמור. על המשחק עצמו, שבו ריאל חזרה מפיגור כדי להוביל 1:2 ואז שמטה אותו לקראת הסיום, אמר המאמן: "אין לי ביקורת על השחקנים. הגישה הייתה טובה. כריסטיאנו שיחק טוב, אבל החברים שלו לא. היה חסר לנו מזל ושקט ליד השער. לפי הרצון של השחקנים, הגיע לנו לנצח".

ריאל מדריד איבדה העונה נקודה אחת יותר מאשר איבדה בכל העונה שעברה (!), ומוריניו הודה שיש לחץ. "בעונות קודמות, עם ההזדמנויות שהיו לנו היום, היינו כובשים שלושה או ארבעה שערים. היריבה בקושי סיכנה אותנו", סיכם הפורטוגלי, ואמר ש"סיפור האליפות כמעט בלתי אפשרי. הפער גדול מדי. בשנה שעברה היה לנו פער 10 בפברואר, והצלחנו לשמור על זה. אבל אם נשתפר בליגה, נשפר את סיכויינו בגביע ובליגת האלופות. יש עוד על מה לשחק".

מוריניו סיפר ש"מעולם לא הייתי במצב הזה, להפסיד כל כך הרבה נקודות, ולהיות כל כך רחוק מהמטרה שלי. זה חדש לי, אבל אני לא אוותר. לא אעשה מזה דרמה. אנסה לסיים את העונה בצורה הכי מוצלחת שיש".

כריסטיאנו רונאלדו שחקן ריאל מדריד (שמאל) מול ויקטור אלבארס שחקן אספניול. ברני ארדוב
כבר איבדו העונה נקודה אחת יותר מאשר בכל העונה הקודמת. ריאל/ברני ארדוב

איקר קסיאס הבהיר בסיום ש"אנחנו תומכים בלי שום ספק במוריניו. אנחנו סופגים יותר מדי שערים, וזו אשמת כולם, לא רק ההגנה. היום לקחנו צעד אחורה בליגה. רצינו לקחת את שלוש הנקודות, אבל לא היינו מדויקים ליד השער". קסיאס התנצל בפני האוהדים, ואמר ש"אני מבין את הכעס של האוהדים שהולכים הביתה עצובים ופגועים. איבדנו את הכבוד שהרווחנו בשנה שעברה. נהיה חייבים להילחם על כל הנקודות, גם בברנבאו וגם בחוץ".

ברצלונה: מסי ממשיך לשבור שיאים

ובינתיים בברצלונה מנסים להרגיע את האופוריה, ולא ממש מצליחים. ליאונל מסי כבש אתמול צמד נוסף, שהעלה את המאזן שלו ל-90 שערים בשנת 2012, וכרגע, עם 25 שערי ליגה העונה, יש לו לבד יותר שערים מאשר ל-16 קבוצות בספרד. בארסה עם ניצחון 15 מ-16 משחקים, והיא ממשיכה לקבוע שיאים.

ליאונל מסי, שחקן ברצלונה חוגג שער. GettyImages
25 שערי ליגה העונה! מסי/GettyImages

אוהדי ברצלונה, שרובם כבר היו בקאמפ נואו כשאספניול השוותה ל-2:2 וחגגו את איבוד הנקודות של ריאל, הקניטו את היריבה השנואה ממדריד ושרו "מוריניו, תישאר, אנחנו אוהבים אותך".

טיטו וילאנובה ממחיש עד כמה רגועים ובטוחים שחקניו. "אמרתי להם במחצית שלא נורא אם נפסיד", סיפר וילאנובה, שטוען שהליגה לא סגורה: "זה נכון שניצחנו הרבה משחקים, אבל הרבה מהם היו בדקה האחרונה, והרבה משחקים עוד נותרו עד לסיום העונה".

ג'רארד פיקה הודה ש"עכשיו אנחנו יכולים רק להפסיד את האליפות. אסור לנו להירגע ולאבד את הפער שלנו. יש לנו עונה מדהימה, וזה נהדר לראות את החבר'ה משחקים". צ'אבי הרננדז אמר ש"אנחנו שמחים שהעונה הזאת הולכת בכיוון שלנו, אבל חייבים להמשיך בדרך הזו. הפער הוא 9 ו-13, אבל אסור לנו לחשוב שהליגה גמורה".

סרחיו בוסקטס, שחקן ברצלונה חוגג שער מול אתלטיקו מדריד. GettyImages
15 ניצחונות ותיקו. בארסה חוגגת/GettyImages

בצד השני, מאמן אתלטיקו מדריד דייגו סימאונה אמר את מה שרבים חושבים: "הליגה משעממת. ברצלונה משחקת בליגה אחרת משל כל השאר. מול חוזק כזה אין מה לעשות". על מסי אמר סימאונה ש"הוא הטוב בעולם. כל השחקנים בבארסה חשובים, אבל הוא פותח וגומר משחקים. הוא שונה מכולם, אני שמח שהוא ארגנטינאי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully