וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עירוני קרית שמונה: "אנחנו מרגישים פראיירים"

תהל אלון, מערכת וואלה! ספורט

17.12.2012 / 6:20

שחקני האלופה נשמעו מאוכזבים אחרי ה-2:2 עם בית"ר: "יכולנו להבקיע את השלישי וספגנו שוויון". טאסבסקי קיבל מחמאות

one

בעירוני קרית שמונה ידעו שלא מצפה להם משחק פשוט מול בית?ר ירושלים, אבל כנראה שגם הם לא ציפו למשחק כל כך דינמי וסוער שכלל ארבעה שערים, 2:2 מצוין ולא מעט הזדמנויות מול השער של אריאל הרוש. בעיקר לא ציפו בקבוצה ציפו לסיים את המשחק מאוכזבים לאחר תוצאת תיקו, אך בפועל ועל פי איך שהתפתח המשחק, הכחולים כבר חשבו על שלוש הנקודות וניצחון רביעי ברציפות אך כידוע שער של חן עזריאל חתם את תוצאת המשחק וקבע תיקו.

בצוות המקצועי הביעו שביעות רצון מיכולתו של הקשר דרקו טאסבסקי ואמרו: ?דרקו בתקופה מצוינת והוא תורם המון לקבוצה, מקווים שימשיך ביכולת הטובה שלו?. שחקנים בקרית שמונה התייחסו לתוצאה ואמרו: ?אנחנו מרגישים בסדר גמור, אבל מאוד מאוכזבים מהתוצאה, יש הרגשה של פראיירים כי יכולנו לתת את השלישי ובמקום זה ספגנו שוויון. בכל מקרה אין ספק שממשחק למשחק רואים התקדמות ביכולת שלנו?.

שחקן נוסף אמר: ?יש תחושות של אכזבה ושביעות רצון ביחד. יכולנו להוציא יותר מתיקו, אבל גם נקודה מול בית?ר ירושלים זאת תוצאה לא רעה בכלל והעיקר שאנחנו ממשיכים ביכולת הטובה?. השחקנים גם התייחסו למשחק הראשון של דן איינבנדיר מול האקסית ואמרו: ?ראינו שדן התרגש מאוד. בכל זאת, זה היה המשחק הראשון שלו מול בית?ר, אבל כמו כולם הוא נתן משחק טוב. כשעולים למגרש, ההתרגשות נעלמת עם הדקות?. מעבר לכך, בקבוצה יישארו במרכז הארץ וילונו שם עד לאחר משחק הגומלין בגביע הטוטו מול הפועל באר שבע.

ברק בכר מאמן עירוני קרית שמונה (שני מימין) עם שחקני הקבוצה. ברני ארדוב
"מרגישים בסדר, אבל מאוכזבים מהתוצאה"/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully