וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

NBA: טורונטו ניצחה את יוסטון, טריפל דאבל לקלדרון

הגארד הספרדי סיים ערב נהדר עם 18 נק', 14 אס' ו-10 ריב', ועזר לקבוצתו לנצח 96:103. אלן אנדרסון הצטיין עם 24 נק'

הפתעה גדולה נרשמה הערב (ראשון) בליגת הכדורסל הטובה בעולם, כשטורונטו ראפטורס הצליחה לנצח 96:103 את יוסטון רוקטס ולרשום ניצחון שני ברציפות, בפעם הראשונה מזה שמונה חודשים. מי שהוביל את הראפטורס לניצחון היה לא אחר מאשר אקס מכבי תל אביב אלן אנדרסון, שהפציץ 24 נקודות, כולל 9 מ-9 מקו העונשין. עם כל הכבוד לאנדרסון, מי שנצץ מעל כולם בטורונטו היה חוסה קלדרון שרשם טריפל דאבל של 18 נקודות, 14 אסיסטים ו-10 ריבאונדים.

ג'יימס הארדן שחקן יוסטון רוקטס (שמאל) מול אמיר ג'ונסון. רויטרס
הוא היה מצוין, אבל הקבוצה שלו שוב זייפה. הארדן מול ג'ונסון/רויטרס

טורונטו "שיפרה", אם אפשר לקרוא לזה כך, את מאזנה מתחילת השנה ל-19:6, בעוד יוסטון המאכזבת עומדת על מאזן 11:12. אותה הובילו ג'יימס הארדן, שקלע 28 נקודות (14 מ-15 מהקו), ומרכוס מוריס, שהוסיף 19 נקודות ו-6 ריבאונדים. ג'רמי לין רשם משחק מאכזב עם 7 נקודות (3 מ-9 מהשדה). בטורונטו, שנאלצה להסתדר ללא אנדראה ברניאני וקייל לוארי שהם שניים מהקלעים הטובים ביותר של הקבוצה, בלט גם דמאר דרוזן עם 19 נקודות ו-7 ריבאונדים.

מבחינת יוסטון מדובר בהפסד החוץ השביעי שלה ברציפות, וזאת לאחר שהפעם נקלעה לפיגור 12 נקודות מוקדם מאוד, והיא רחוקה משחק אחד מהשוואת רצף שלילי שקבעה ב-2001, אז הפסידה בשמונה משחקי חוץ ברציפות.

ג'רמי לין שחקן יוסטון רוקטס. רויטרס
משחק מאכזב. לין/רויטרס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully