וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה: דורטמונד ניצחה 1:3 את הופנהיים

גצה, גרוסקרויץ ולבנדובסקי סידרו לאלופה ניצחון. ווקצ'ביץ' דיבר לראשונה: "מודה לכולם על התמיכה". ורדר ברמן - נירנברג 1:1

הסיבוב הראשון בבונדסליגה יינעל הערב (ראשון) עם שני משחקים, שיסגרו את המחזור ה-17 בליגה הגרמנית. דורטמונד פתחה את יום המשחקים עם 1:3 בחוץ מול הופנהיים וחזרה לצמרת הגבוהה. בהמשך תשחק ורדר ברמן מול נירנברג.

מריו גצה, מרקו רויס, שחקני דורטמונד. AP
חזרו לעצמם. גצה ורויס חוגגים/AP

הופנהיים - דורטמונד 3:1

השוורצגלבן הצליחו להתאושש מההפסד המפתיע במחזור האחרון, 3:2 בבית מול וולפסבורג, עם ניצחון חוץ משכנע מאוד, שנועל מבחינתם מצוין סיבוב ראשון לא הכי מרשים. דורטמונד ניצחה 1:3 את הקבוצה הצולעת משיפולי הטבלה, שפיטרה לפני שני מחזורים את מרקוס באבל ומאז רשמה שני הפסדים. דורטמונד עלתה למקום השלישי בליגה עם 30 נקודות, 12 פחות מבאיירן מינכן ושלוש פחות מלברקוזן השנייה, בעוד הופנהיים במקום ה-16 עם 12 בלבד.

השער הראשון של BVB הגיע בדקה ה-26 כשמוריץ לייטנר בישל למריו גצה, שבעט מצוין פנימה את ה-0:1. המארחת הצליחה למצוא שוויון מפתיע כבר בדקה ה-35 כשקווין פולנד בישל לסוון שיפלוק את ה-1:1. אם מישהו חשב שאנחנו בדרך להפתעה, אז הגיעה הדקה ה-58 והשני של האלופה. מרקו רויס בישל לקווין גרוסקרויץ, שגדל איתו בנוער ועבר איתו ביחד לאלן בעבר, את ה-1:2 של דורטמונד. בדקה ה-66 הכריעה הקבוצה של יורגן קלופ את ההתמודדות כשבישול של אילקאי גונדואן מצא את רוברט לבנדובסקי, שבעט פנימה את ה-1:3. שער ליגה עשירי של החלוץ הפולני העונה.

אמנם הופנהיים הפסידה, אבל אוהדי הקבוצה וחובבי הכדורגל הגרמני בכלל קיבלו היום גם בשורה טובה כשבוריס ווקצ'ביץ' דיבר לראשונה מאז תאונת הדרכים הקשה שעבר ב-28 בספטמבר. "אני רוצה להודות במיוחד לאוהדים ולמועדון הופנהיים על התמיכה במהלך התקופה הקשה שעברתי", אמר הקשר שהיה שרוי בתרדמת במשך שבעה שבועות, "אני רוצה לפגוש את כולם ולבקש מהם לתת לי קצת שקט וזמן כדי לחזור לחיי". המנהל המקצועי של הופנהיים אנדראס מולר הוסיף: "החדשות הטובות הן משמחות מאוד. אנחנו שמחים מאוד שההחלמה של בוריס מתקדמת בצורה חיובית. הילד זקוק לזמן ומנוחה. כל התרגשות קטנה יכולה להיות בעייתית בשבילו. לכן, אנחנו חייבים לכבד את ההסכם עם הוריו ב-100 אחוז".

תיאו גברה סלאסי שחקן ורדר ברמן (שמאל) מול מרקוס פוילנר שחקן נירנברג. Oliver Hardt, GettyImages
נפרדו כידידים. פוילנר מול גברה סלאסי/GettyImages, Oliver Hardt

ורדר ברמן - נירנברג 1:1

המשחק האחרון לפני היציאה לפגרה הסתיים גם הוא בתיקו. הקבוצה של תומאס שאף כבר נקלעה לפיגור לאחר שער של טימו גבהארט, שהגיע בקיץ משטוטגרט, ובעקבות בישול של חאבייר פינולה בתום מתפרצת. אבל נילס פיטרסן, שמושאל מבאיירן מינכן, הצליח למצוא את השוויון בדקה ה-88 לאחר בישול של קווין דה ברוין וקבע את תוצאת הסיום 1:1. בעקבות הנקודה, עלתה ורדר ברמן למקום ה-12 בליגה עם 22 נקודות, בעוד נירנברג במקום ה-14 עם 20 נקודות. אלמוג כהן שיחק 30 דקות בקבוצה של דיטר הקינג.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully