וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: בישול לאליניב ברדה בהפסד גנק

החלוץ פתח, אך קבוצתו הפסידה 3:2 לזולט וארחם. דן מורי לא שותף בתיקו של ויטסה. חיימוב נפצע בניצחון א.א.ק 0:2 בדרבי

אליניב ברדה מציג: הפריחה המחודשת. לאחר השער המדהים במספרת מול ליארסה והתצוגה הנהדרת שכללה ארבעה בישולים ושער בגביע הבלגי, החלוץ הישראלי פתח היום (ראשון) בהרכב גנק, השלים 90 דקות ובישל שער אחד, אך קבוצתו הפסידה 3:2 לזולט וארחם. גנק, שמחצה את אותה זולט וארחם 0:5 בגביע רק לפני מספר ימים, לא הצליחה לשחזר את היכולת המצוינת מול השנייה בטבלה. הישראלי בישל את השער השני לחאלים היילנד (בישול שלישי מתחילת העונה) בדקה ה-90. היה זה המשחק השלישי בלבד העונה בו ברדה פתח בהרכב, ונראה כי היכולת הפנטנסטית לאחרונה סוף סוף מתחילה להתבטא גם בדקות משחק.

גנק, המדורגת חמישית בליגה, דווקא היתה זו שכבשה ראשונה, משער עצמי של ברונו גודה בדקה ה-37. בדקה ה-45 מלאנדה השווה ובדקה ה-60 מ'באיי ליה הפך ל-1:2 לוארחם. פרנק ברייר כבש שער נוסף לוארחם בדקה ה-72, לא לפני שחאלים היילנד צימק, כאמור, בדקה ה-90 מבישול של ברדה.

* דן מורי לא שותף בתיקו 2:2 של ויטסה בבית מול ואלוויק במשחק הנעילה של הסיבוב הראשון בהולנד.

* גיא אסולין פרק את הכתף ולא נכלל בסגל סנטאנדר בהפסד 1:0, שהיה המשחק הראשון של סנטאנדר תחת המאמן החדש חוסה אורליו גאי.

* בדרבי של לרנקה, גברו רן בן שמעון, גיא חיימוב וא.א.ק לרנקה 0:2 על אלקי, בה משחקים רועי בקל (71 דקות) וניסו קפילוטו (90). השער הראשון לא.א.ק הגיע בבעיטה יפה של אלכס דה סילבה בדקה ה-17 ואילו בדקה ה-36 ראה בקל את הכרטיס הצהוב. 12 דקות לסיום חיימוב נפצע ביציאה אל כדור עומק ונאלץ לצאת מהמגרש. הטיפול בשוער הישראלי הוביל לשמונה דקות תוספת זמן ובדקה ה-94, קיריאקוס פבלו השלים את הניצחון עם שער יפה נוסף, בבעיטה מהאוויר מתוך הרחבה בסיומה של התקפה מתפרצת. בקל הוחלף לבסוף בדקה ה-71. בזכות הניצחון, א.א.ק שבה למקום השלישי בטבלה והיא רחוקה 10 נקודות מהראשונה אנורתוזיס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully