וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוכנה למכבי תל אביב? ברצלונה הפסידה לגראן קנאריה

יריבת הצהובים בטופ 16 רשמה הפסד חמישי בליגה לאחר 81:69. נצחונות לקאחה, אולימפיאקוס, פנר-אולקר ובשיקטאש

לאחר שיריבותיה של מכבי תל אביב בטופ 16 נקבעו באופן סופי ביום שישי האחרון, הן גם שיחקו היום (ראשון) בליגות המקומיות שלהן. אולימפיאקוס המשיכה את רצף הניצחונות שלה, ולא התקשתה לשמור על מאזן מושלם בליגה היוונית, עם ניצחון עשירי עם 75:113 קליל מול איליסיאקוס. האלופה ברחה ברבע השני אותו ניצחה 25:34 ומשם שייטה לתבוסה. יורגוס פרינטזיס הוליך את המנצחים עם 24 נקודות. קוסטאס פפאניקולאו הוסיף 18, מרטינס גצ'ביצ'יוס 17 וג'וש פאוול 14.

* קאחה לבוראל, גם היא יריבות מכבי תל אביב בטופ 16, ממשיכה להתאושש. אחרי שהעפילה משלב הבתים בדרך נס כמעט, הם רשמו היום ניצחון ודרמטי עם 80:81 על בילבאו בדרבי הבאסקי. שחקניו של ז'אן טבק רושמים כבר ניצחון רביעי ברציפות בכל המסגרות. חצי דקה לסיום, אנדרס נוצ'יוני דייק שלוש פעמים מהקו ופתח פער שלוש לקאחה, כשגם שלשה של למונט המילטון מבילבאו עם הבאזר לא הפכה את התוצאה.

* ברצלונה ממשיכה עם היכולת המאכזבת שלה בליגה המקומית. לאחר שהעפילה מהמקום הראשון לטופ 16 למרות הפסד לצסק"א מוסקבה בפלאו בלאוגרנה, בארסה הגיע לאיים הקנאריים ויצאה עם הפסד 81:69 לגראן קנאריה המקומית, שמפתיעה מאוד העונה, ומדורגת במקום השלישי העונה. מחצית שנייה חלשה של האלופה, בה הפסידה 45:29, הכריעה את המשחק. 15 נקודות של אנטה טומיץ' (12 ריבאונדים) וחואן קרלוס נבארו לא הספיקו עבור צ'אבי פסקוואל. פיט מיקל הוסיף 11, אך עבור ברצלונה היה זה ההפסד החמישי העונה בליגה.

* פנרבחצ'ה אולקר יצאה גם היא עם ניצחון חוץ, כשטיילה באנקרה בדרך ל-59:92 קליל מול האצ'טפ החלשה. הטורקים, שעלו לטופ 16 בזכות ניצחון על קאנטו במחזור האחרון, פתחו פער דו ספרתי במחצית הראשונה ולא שמטו את היתרון לרגע אחד. בו מקאלב הוליך את הטורקים עם 19 נקודות, עומר אונאן הוסיף 15 ואילקן קרמאן תרם 14.

* גם בשיקטאש רשמה חוץ משלה, עם 72:76 באיזמיר על אליאגה פטקים. הטורקים לבשיקטאש כעת מאזן של שישה ניצחונות וארבעה הפסדים. פטריק כריסטופר קלע 21 נקודות לבשיקטאש, קרטיס ג'רלס תרם 15 וצ'בר אוזר 14.

* יובל נעימי פגש את הקו האחורי המצוין של צסק"א, וסיים עם 10 נקודות בהפסד 80:71 של קבוצתו טריומף מוסקבה. הגארד הישראלי שיחק 21 דקות, בהן קלע 4 מ-10 מהשדה (2 מ-4 משתיים, 2 מ-6 משלוש) והוסיף גם 4 אסיסטים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully