וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דודי סלע: "מקווה להתחיל שנה שתחזיר אותי לטופ 50"

המדורג 109 בעולם מתכונן לאליפות ישראל, שמתקיימת במרכז הטניס ברמת השרון. ויינטרוב: "מקווה לפגוש את דודי בגמר"

אליפות ישראל בטניס תיערך השבוע במרכז הטניס רמת השרון עם מיטב שחקני ישראל. היום (ראשון) נפתח שבוע האליפות באופן רשמי עם קיום מסיבת עיתונאים במתחם התחרות, בה השתתפו השחקנים דודי סלע, אמיר ויינטרוב ויוליה גלושקו, כמו גם אסי טוכמאייר, יו"ר איגוד הטניס, ושלמה גליקשטיין, מנכ"ל איגוד הטניס.

את מסיבת העיתונאים פתח היו"ר אסי טוכמאייר: "לא מעט שחקנים צעירים הצליחו השנה בפעם הראשונה לעלות לבית הגמר של אליפות ישראל וזה מקנה להם המון ביטחון. כמובן שזה מסייע גם לשחקנים הבוגרים שלנו לפני פתיחת הסבב. אני מאחל גם לצעירים וגם לבוגרים המון בהצלחה".

שלמה גליקשטיין, סיפר על קיומה של האליפות ברמת השרון: "הרבה שנים לא נערכה האליפות ברמת השרון. אני חושב שאני האחרון שזכה באליפות שהתקיימה פה ואם זה כך- זה אכן הרבה זמן". על הלוגיסטיקה לקראת האליפות, אמר גליקשטיין: "ייבנה כאן יציע נוסף ובסך הכל ייכנסו במגרש המרכזי 2,000 איש. אני בטוח שתהיה אווירה מצוינת ונקווה שמזג האוויר יהיה לצידנו".

דודי סלע, שמגיע להגן על התואר, אמר: "אני מוכן לאליפות ישראל ומחכה למשחק הראשון. לי ולאמיר היה בשבוע האחרון מחנה אימונים עם הקפטן אייל רן, וכולנו מרגישים טוב". על המעבר לרמת השרון, אמר סלע: "כיף לשחק ברמת השרון, זה הבית שלי, אני משחק פה מגיל 7. הייתה בסך הכל שנה בסדר, אבל עם הרבה עליות וירידות. נקווה שבאוסטרליה אכנס לבית הגמר ואתחיל שנה יותר טובה עם ניצחונות שיחזירו אותי לטופ 50. אני מסתכל קדימה, מתאמן- וכל הזמן מנסה לשפר את מה שדורש שיפור".

יוליה גלושקו, שזכתה אשתקד בתואר, סיפרה: "אני מקווה שאפגוש בשחר בגמר. אני באה להגן על התואר אבל כמובן שזה תהליך ואני לוקחת את זה משחק משחק. בסך הכל אני מרגישה מעולה, ואחרי שבועיים של אימונים מאוד קשים, אני מחכה לשחק בתחרות הראשונה של השנה".

אמיר וינטרוב, שזכה בתואר לפני שנתיים, אמר: "מבחינתי, השנה עוד לא נגמרה, ואני ממשיך ברצף בלי מנוחה כבר שנה רביעית ברצף. אני אמנם מאוד עייף, אבל בכושר טוב ומשחק טוב". על אפשרות העליה לגמר ומהלך התחרות, אמר וינטרוב: "אני מקווה לפגוש את דודי בגמר ושיהיה טניס טוב, אבל יש הרבה חברה צעירים וטובים ובכל משחק אפשר להפתיע אותנו פה, לכן חשוב להגיע מרוכז".

משחקי הגמר של התחרות צפויים להתקיים ביום שישי (21 בדצמבר, שידור חי בערוץ הספורט), החל משעה 10:00. במקרה של צפי לגשם, ייתכן ומשחקי הגמר יוזזו ליום חמישי אחה"צ, אך הדבר עדיין דורש בירורים נוספים לגבי תחזית מזג האוויר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully