וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריק אדלמן: "כשרוביו על הפרקט, אני מאמן טוב יותר"

מינסוטה חוגגת את חזרתו של הפנומן. קירילנקו: "יש לו עיניים בגב". הרכז: "אני מרגיש מצוין, נעשה דברים גדולים העונה"

ריקי רוביו שב הלילה (בין שבת לראשון) לפרקט לראשונה מאז חודש מרץ, ועשה זאת בגדול. הרכז הספרדי הצעיר שנפצע בצורה קשה בברכו וצריך היה לעבור ניתוח בשלהי העונה שעברה עלה מהספסל של מינסוטה, סיפק 8 נקודות, 9 אסיסטים ו-4 חטיפות, היה מצוין ברגעי ההכרעה של הזמן החוקי וסייע לקבוצתו לנצח את דאלאס ל-106:114 אחרי הארכה.

"אני לא מרגיש שום דבר בברך, אני מרגיש מצוין, מאה אחוז", אמר רוביו בסיום, שזכה לקריאות "אולה" מהקהל של הטימברוולבס לכל אורך המשחק, כולל סטנדינג אוביישן בפעם הראשונה שעלה לפרקט, לקראת סוף הרבע הראשון. על הניצחון הדרמטי, אמר הרכז: "זה מדהים, הם נתנו לי מתנה גדולה - ניצחון בהארכה. אנחנו הולכים לעשות דברים גדולים השנה. לראות איך שיחקנו בהארכה, זה היה מדהים".

שחקני מינסוטה טימברוולבס, ריקי רוביו, ג'יי ג'יי בראה. AP
זכה לסטדינג אוביישן ברבע הראשון. רוביו נכנס לפרקט/AP

ריק אלדמן לא הסתיר את שמחתו מהחזרה של רוביו, ואמר בסיום: "כשהכדור בידיים שלו אני מאמן הרבה יותר טוב. הוא עשה הכל, שיחק טוב, ואני חושב שהוא זז היטב על הפרקט. הוא קצת התעייף, אבל אפשר היה לצפות את זה".

גם אנדרי קירילנקו שיבח את חברו לקבוצה: "יש לו עיניים בגב. טוב שיש לך רכז כזה, כי אתה יודע שאם תנוע בלי כדור, הוא תמיד ימצא אותך". גם דריק וויליאמס היה מאושר: "ריקי נותן לנו הרבה אנרגיה, אי אפשר לתאר את זה במילים".

המהלך היפה של המשחק היה שייך לרוביו, כמובן, כאשר חדר לסל וסיפק אסיסט מרהיב בין הרגליים לגרג סטימסמה.

שחקן מינסוטה טימברוולבס ריקי רוביו. AP
עיניים בגב. רוביו/AP

* קיירי אירווינג הפך לשחקן הצעיר ביותר שקולע 40 נקודות או יותר במדיסון סקוור גארדן, כאשר הפציץ 41 בהפסד הדרמטי של קליבלנד 103:102 לניקס. ניו יורק ניצחה על אף היעדרותו של כרמלו אנתוני, כאשר ריימונד פלטון (25 נקודות) וטייסון צ'נדלר (23) התחלקו בנטל הקליעה. "שחקנים מילאו על החסר", אמר סטיב נובאק. "ריימונד היה מעולה, טייסון היה גדול, וזה בדיוק הספיק". המשחק הבא של הניקס יהיה מול ג'רמי לין, בחזרתו הראשונה לגארדן. "היה מאוד כיף לשחק איתו, אבל אני לא יודע איזו קבלת פנים תהיה לו כאן", אמר צ'נדלר.

* כוכבי מיאמי, לברון ג'יימס ודווין וויד, החליטו להביא לפרקט את ילדיהם לדקת הדומיה לזכר קורבנות הירי בקונטיקט. "הכדורסל הוא שום דבר", אמר קינג ג'יימס אחרי הניצחון הקליל, 72:102 על וושינגטון. "חבל שלפעמים צריך להתמודד עם טרגדיות כדי שיעניקו לך פרופורציות. המשפחה היא הדבר החשוב ביותר". לברון אף עלה עם נעליים ועליהם הכיתוב - Newtown, CT.

הנעליים של שחקן מיאמי היט, לברון ג'יימס, עם כיתוב לזכר קורבנות הירי בקונטיקט. AP
הנעליים של לברון/AP

* סן אנטוניו ניצחה די בקלות 88:103 את בוסטון, אך איבדה כבר לקראת סוף הרבע הראשון את מאנו ג'ינובילי. הארגנטינאי הוותיק נתקל בחסימה של כריס ווילקוקס, נפל על הפרקט ונפגע בשריר הארבע-ראשי. עדיין לא ברור האם הגארד יוכל לשחק מול אוקלהומה סיטי בלילה שבין שני ושלישי.

* גולדן סטייט ניצחה את אטלנטה 93:115 וסיימה את מסע החוץ שלה במאזן אדיר של 1:6. "היה חשוב עבורנו להראות שאנחנו על אמת, שאנחנו הולכים להיות כאן לטווח הארוך", אמר המאמן המאושר מארק ג'קסון.

שחקן סן אנטוניו ספרס מאנו ג'ינובילי. AP
נקווה לטוב. ג'ינובילי/AP

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully