וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זנדברג: "נקודה מול הפועל ת"א זה יותר ממספיק"

קשר הפועל ר"ג היה מאוד מעודד מהתיקו ומהיכולת של קבוצתו: "הסתכלנו להפועל בעיניים, אולי עכשיו שמו לב אלינו"

מגד גוזני

הפועל רמת גן פתחה אמש (שבת) ברגל ימין את הסיבוב השני, לאחר שסיימה בתיקו חוץ מחמיא של 2:2 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד. בדקות רבות של המשחק אף הציגו השחקנים של אלי כהן עדיפות על פני המארחת שניצבת כעת בראש הטבלה. ברמת גן שיבחו הבוקר את האופי של השחקנים, שלא נשברו וידעו לחזור למשחק, אחרי שנקלעו פעמיים לפיגור במהלכו. למרות הנקודה היקרה שהושגה אמש, עדיין מדורגת רמת גן מתחת לקו האדום, כאשר בשבועות הקרובים יבחן המאמן אלי כהן אופציות של שחקני חיזוק לקראת חלון ההעברות בחודש ינואר, כאשר על הפרק התחזקות בשניים-שלושה שחקנים, ככל הנראה זר אחד ושני ישראלים.

הבלם ברנאר אוננגה שנפצע במחצית השנייה והוחלף ייבדק במהלך היום בכדי לאבחן את חומרת הפציעה. גם הקפטן הוותיק תמיר בן עמי שנפצע בשריר הירך האחורי והוחלף בדקה ה-20 יעבור היום צילום אולטרא סאונד, כאשר נכון לעכשיו החשש הוא כי מדובר בקרע בשריר, שעשוי להשבית אותו למספר שבועות.

איתי ארקין ליאור ראובן הפועל רמת גן. קובי אליהו
יצאו מאוד מעודדים מהנקודה. שחקני הפועל רמת גן/קובי אליהו

"לאורך כל הסיבוב הראשון אני חושב שהצגנו יכולת טובה", אמר הקשר מיכאל זנדברג ששיחק אמש 90 דקות והיה בין הטובים במגרש. "באמת ששיחקנו טוב, אבל הפעם ראו את זה בשידור ישיר ואני שמח שאולי עכשיו שמו לב להפועל רמת גן, לאותה קבוצה שלא שמו אליה לב בסיבוב הראשון. הסתכלנו להפועל תל אביב בעיניים, בלי רגשי נחיתות, הגענו למצבים שלנו, ואני לא אהיה חזיר ואגיד שהגיע לנו לנצח, אבל מי שראה את המשחק, אין לי ספק שהתרשם מאיתנו ."

זנדברג היה מרוצה מהנקודה שהשיגה קבוצתו: "היכולת תורגמה לנקודה שמאוד חשובה לנו במאבקי התחתית ואני מקווה שנמשיך לתרגם את היכולת לנקודות. סוף סוף אנחנו יוצאים עם נקודות ולא רק עם מחמאות וזה חשוב מאוד. לא צריך להיות חזירים, בבלומפילד מול הפועל תל אביב נקודה זה יותר ממספיק".

הקשר הוותיק התייחס גם לכושרו האישי והוסיף: "אני מרגיש טוב ואני שמח שאלי כהן נתן לי לשחק ואיפשר לי לעזור לקבוצה שלי לקחת נקודה. ההצלחה האישית שלי פחות חשובה, הקבוצה זה באמת מה שחשוב, קלישאתי ככל שזה נשמע". זנדברג נשאל על השינוי שחל בקבוצה מאז הגעתו של המאמן אלי כהן והשיב: "גם לפני שאלי הגיע שיחקנו לא רע. מאז שאלי הגיע הוא דורש מאיתנו מבחינה מקצועית להניע את הכדור ואני חושב שרואים את זה במשחקים האחרונים. הנענו את הכדור בצורה מאוד יפה ועם תכלית. אני שמח שמהיום יותר יתייחסו אלינו. חסרות לנו עוד נקודות מהסיבוב הראשון ואנחנו צריכים להחזיר חוב עוד מהסיבוב הזה. אני חושב שמבחינת קבוצה תחתית אנחנו מציגים את הכדורגל הכי טוב ואם זה יתורגם לנקודות אני חושב שלא ניאבק בתחתית".

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
- אלי כהן מאמן הפועל רמת גן חוגג עם מיכאל זנדברג. אדריאן הרבשטיין
"מאז שאלי הגיע הוא דורש מאיתנו מבחינה מקצועית להניע את הכדור ואני חושב שרואים את זה במשחקים האחרונים". זנדברג עם אלי כהן/אדריאן הרבשטיין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully