וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א: דווין סמית' לא סובל ממחלת הנשיקה

הצהובים נושמים לרווחה. קיינר מדלי ייעדר כחודש. שון ג'יימס: "כולן חזקות בטופ 16 של היורוליג". נמשך המו"מ על ביינס

עריכת וידאו: טל רזניק

דווין סמית' לא לקה במחלת הנשיקה, כך התברר היום (ראשון) סופית לאנשי מכבי תל אביב אחרי בדיקות שהפורוורד האמריקאי עבר ומהן עולה שהוא לא ייאלץ להיעדר תקופה ממושכת. כבר אמש שב השחקן לאימונים.

בתוך כך, פורוורד הקבוצה, ניק קיינר מדלי, ייעדר כחודש מהמגרשים. השחקן עבר הבוקר בדיקת אולטרסאונד בבית החולים איכילוב שם התברר כי הוא סובל מקרע קטן בשריר הירך האחורי והוא צפוי להיעדר כחודש. כזכור, קיינר מדלי נפצע בדקות הראשונות למשחק היורוליג מול אלבה ברלין ביום חמישי.

מכבי תל אביב תפגוש הערב (ראשון, 20:45) את אליצור אשקלון במסגרת גביע המדינה, בתקווה להמשיך את המומנטום אחרי ההעפלה לשלב הטופ 16 מהמקום הראשון בבית ג'.

בתוך כך, נמשך המו"מ עם לובליאנה בנוגע לארון ביינס. מכבי תל אביב החלה במגעים עם הקבוצה לגבי העברת השחקן כבר לפני כשבוע, אולם לובליאנה מערימה קשיים על המהלך, כשבתקשורת הסלובנית מדווח על המחלוקות סביב נושא סעיף היציאה. ראשי לובליאנה מבהירים ש"השחקן לא עומד למכירה" וכי "לובליאנה רוצה להמשיך להצליח ולהתפתח", אולם במכבי תל אביב קיימת אופטימיות לגבי הגעתו של ביינס, עימו כבר קיימות הבנות ראשונות, ומבהירים כי השחקן עצמו הביע נכונות להצטרף לצהובים. עם זאת, יש לציין שבמקביל בודקים הצהובים אופציות נוספות, אם המו"מ עם לובליאנה יתפוצץ. של גיורגי שרמדיני, שהוצע ללא מעט קבוצות, וניק קיינר מדלי עדיין לא ברור.

ארון ביינס, אולימפיה לובליאנה. GettyImages
המגעים נמשכים. ביינס/GettyImages

"זהו משחק גביע ובשיטת הגביע כל משחק כזה הוא חשוב", אמר דייויד לוגן לוואלה! ספורט לקראת המשחק הערב. "אשקלון היא קבוצה טובה ונבוא בשיא הרצינות למשחק הזה". הגארד סיכם את שלב הבתים הראשון ביורוליג ואמר: "המטרה שלנו היתה לסיים במקום הראשון בבית והשגנו את זה. היריבות שנפגוש בטופ 16? איך שלא תסתכלי על זה כמובן שזה בית לא קל , אבל סיימנו במקום הראשון אז צריך להתכונן ולשחק טוב, כפי שאנחנו מצפים מעצמנו".

"אנחנו מציגים תוצאות טובות, צריכים להמשיך להתאמן, להשתפר מאימון לאימון בתקווה שעד הטופ 16 נהיה אף טובים יותר", הוסיף לוגן. על הביקורות שנשמעות נגד הקבוצה אמר: "אני לא מרגיש לחץ מאנשים ומהתקשורת. לגבי הביקורות, אני לא קורא עברית אז אני לא קורא באינטרנט או בעיתון מה אומרים".

שון ג'יימס התייחס אף הוא למשחק הגביע: "אשקלון היא קבוצה שונה מהפעם האחרונה ששיחקנו מולה, הם השתפרו והשיגו כמה ניצחונות מרשימים בחוץ ובבית. הם יבואו עם הרבה ביטחון, לכן נצטרך לבוא לפרקט ולהציג את המשחק שלנו". לגבי היריבות בשלב הטופ 16 הוסיף האמריקאי: "שני הבתים קשים, לא רק הבית שלנו, אז אין כאן עניין של מזל או חוסר מזל סביב השאלה אילו יריבות קיבלנו. בטופ 16 אין כזה דבר שאתה מקבל יריבה נוחה או קלה, כי כל הקבוצות הן מאוד מוכשרות והגיע להן להעפיל". לשאלה כיצד הוא מרגיש עם בחירתו ל-MVP של המחזור ה-10 ביורוליג, השיב ג'יימס: "הדבר הכי חשוב שניצחנו ששיחקו חזק וניצחנו , עלינו מהמקום הראשון וזה הדבר הכי חשוב, יותר אם אני MVP או לא".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שחקן מכבי תל אביב, דייויד לוגן. ברני ארדוב
לא מתרגש מהביקורות. לוגן/ברני ארדוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully