וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיוויד בלאט: "דווין סמית' מראה סימני שיפור"

15.12.2012 / 20:56

פורוורד מכבי תל אביב ערך אימון עם הקבוצה לקראת משחק הגביע מול אשקלון. מאמן הצהובים: "נראה איך הוא יגיב לאימון"

האם דווין סמית' בדרך לחזרה מהירה מהצפוי? הפורוורד, שנעדר ממשחק היורוליג האחרון של מכבי תל אביב מול אלבה ברלין (62:78 לצהובים), ערך הערב (שבת) אימון עם הצהובים לקראת משחק שמינית גמר גביע המדינה הביתי מול עירוני אשקלון. יחד עם זאת, חשוב לציין כי תוצאות הבדיקות של סמית' עדיין לא הגיעו ועוד קיים סיכוי שהוא סובל ממחלת הנשיקה וייעדר תקופה ממושכת. כזכור, סמית' הצטיין במשחק הליגה האחרון של האלופה עם 29 נקודות מול ברק נתניה, אך לאחר מכן התברר שהוא סובל ממחלה והתעורר החשד שמדובר במחלת הנשיקה.

שחקן מכבי תל אביב דווין סמית'. ברני ארדוב
האם יחזור מוקדם יותר מהצפוי? סמית'/ברני ארדוב

לאחר האימון התייחס מאמן הצהובים דיוויד בלאט למצבו של הפורוורד ונשמע די אופטימי: "דווין מראה סימני שיפור, עשה חלק מהאימון איתנו ונראה איך הוא יגיב מחר בבוקר אחרי הפעילות היום. לא קיבלנו את כל תוצאות הבדיקה שלו, אך על פניו יש מגמת שיפור".

על היריבה מחר בשמינית גמר הגביע, אמר בלאט: "אשקלון עשתה שינוי של 180 מעלות מאז ששיחקנו נגדה בתחילת הליגה. היא ניצחה בליגה 4 משחקים ברציפות ועשתה זאת בצורה יפה ומרשימה, ואנחנו בוודאי לא נקל בה ראש". על הבית שמכבי שובצה אליו בטופ 16 ביורוליג, אמר בלאט: "בית מאוד קשה, מאוד תחרותי ומאוד מאתגר".

ניק קיינר מדלי, שלא נרשם ע"י מכבי למשחק מחר, יעבור מחר MRI לבירור חומרת הפציעה שלו. בלאט אמר על מצבו: "מחר הוא יעבור את בדיקות ואז נהיה יותר חכמים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully