וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: יצחקי כבש בניצחון אנורתוזיס, בדש כבש בבלגיה

הקבוצה של רוני לוי ממשיכה לדהור בקפריסין וניצחה 0:2 את פאפוס, החלוץ כבש בתוספת הזמן. שער ניצחון לבדש בבוורן

אנורתוזיס פמגוסטה, של רוני לוי, המשיכה לדהור הערב (שבת) בליגה הקפריסאית, עם ניצחון חוץ 0:2 על פאפוס האחרונה בטבלה. הקפטן יאניס אואקס כבש בנגיחה בדקה ה-47 והוחלף בדקה ה-72 על ידי משה אוחיון. ברק יצחקי שיחק 90 דקות והחמיץ ארבע הזדמנויות לא רעות, לפני שכבש בדקה ה-92 את השער שסגר את הסיפור במבצע אישי מצוין. אנורתוזיס ראשונה, ביתרון ארבע נקודות על פני אפואל ניקוסיה.

* אומוניה ניקוסיה הביסה 0:3 בחוץ את איה נאפה ועלתה למקום החמישי. אוהד לויטה הגן בהצלחה על שערה של המנצחת, הבלם אורי פסו שיחק 90 דקות במדי המפסידה. יובל שפונגין לא שיחק במדי אומוניה.

ברק יצחקי מכבי תל אביב. ברני ארדוב
שומר על כושר מצוין. יצחקי/ברני ארדוב

* בן שהר פתח בפעם החמישית ברציפות בהרכבה של הרטה ברלין, שניצחה 1:2 את FSV פרנקפורט. שהר יצא בדקה ה-58 וכשקבוצתו בפיגור ביתי, אבל מרסל אנג'נג השווה בדקה ה-82 ורוני הברזילאי השלים מהפך דרמטי שתי דקות לאחר מכן. בעקבות הניצחון עלתה הרטה למקום הראשון בליגת המשנה בגרמניה, כשבמאזנה 42 נקודות ומשחק עודף על פני בראונשוויג שירדה למקום השני עם 41 נקודות מ-18 משחקים.

* בירם כיאל שותף ל-84 דקות בניצחונה של סלטיק, 0:2 על סנט מירן החלשה, במסגרת המחזור ה-18 בליגה הסקוטית. ויקטור וואניאמה (15) וגארי הופר (83) כבשו לבויז, שמובילים את הטבלה בארבע נקודות על פני מאת'רוול ולזכותם גם משחק חסר.

* מאור בוזגלו פתח ברכבה של סטנדר ליאז' ושיחק 60 דקות בניצחון החוץ 0:2 על מכלן. היה זה ניצחון שלישי ברציפות של סטנדרד, לה כבשו אימו אזקיאל ומיצ'י בטשואיי. רמי גרשון ודודו ביטון לא נכללו בסגל.

בן שהר שחקן הרטה ברלין מול פלוריאן קרינגה שחקן סט פאולי. Matthias Kern, GettyImages
משחק חמישי ברציפות בהרכב. בן שהר/GettyImages, Matthias Kern

* ערב מוצלח עבר על ברק בדש, שכבש בדקה ה-64 את השער היחיד בניצחונה של בוורן, 0:1 בחוץ על קורטרייק. החלוץ הישראלי שבר בצורת של חודשיים עם הקפצה מעל השוער ומיד אחרי השער ראה את הכרטיס הצהוב. הוא הוחלף שתי דקות לסיום, בעוד גל שיש משלים 90 דקות ומוחמד גדיר לא משותף. בזכות הניצחון, בוורן עלתה אל מעל לקו האדום ועקפה את ליירסה.

* מתן אוחיון שיחק 90 דקות בניצחונה של שרלרואה 0:1 על בירסחוט, במדיה נכנס רועי דיין בדקה ה-63. דור מלול לא שותף אצל המפסידה. שרלרואה במקום ה-13 בטבלה ובזכות הניצחון היא נצמדה לבירסחוט עם 18 נקודות לכל אחת.

* ליאור רפאלוב לא שותף בניצחון ברוז', 0:2 על מונס. ברוז' במקום השישי, עם 32 נקודות, 11 מהפסגה.

* שלומי ארבייטמן לא שותף ב-2:2 של גנט בחוץ מול לוקרן. האורחים פיגרו בשני שערים, אבל מבויו אילומבה, שבשבוע שעבר החמיץ פנדל בצורה איומה, השווה בעצמו תוך שבע דקות (62, 69).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully