וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רפא בניטס: "התגברנו על ההדחה מליגת האלופות"

מאמן צ'לסי מוכן לגמר אליפות העולם לקבוצות מול קורינתיאנס (א', 12:30, ספ'1). כ-15 אלף ברזילאים מייחלים לסנסציה

אחרי שהפכה לאלופת אירופה המכהנת הראשונה אי פעם שמודחת כבר בשלב הבתים של ליגת האלופות, צ'לסי לא רוצה להיות גם האירופית הראשונה מאז 2006 שמפסידה בגמר אליפות העולם לקבוצות. כדי להימנע ממבוכה נוספת ולהוסיף לארון התארים גביע בו לא זכו מעולם, צריכים הבלוז לנצח מחר (ראשון, 12:30, ספורט1 ו-HD) את קורינתיאנס הברזילאית בגמר ביוקוהמה.

רפא בניטס מאמן צ'לסי עם חואן מאטה, פרננדו טורס. Shuji Kajiyama, AP
מתרשם מהמנטליות של שחקניו. רפא בניטס באימון עם חואן מאטה ופרננדו טורס/AP, Shuji Kajiyama

צ'לסי ניצחה 1:3 את מונטריי המקסיקנית בחצי הגמר, רפא בניטס נרגע וכעת מקווה לזכות בתואר ראשון, חודש לאחר שהחליף בתפקיד את רוברטו די מתאו. "התגברנו על ההדחה מליגת האלופות", הודיע המאמן הספרדי, שהפך לראשון שמוביל שלוש קבוצות לגמר המפעל, אחרי שהפסיד עם ליברפול ב-2005 וזכה עם אינטר ב-2010. "קורינתיאנס קבוצה מצוינת מבחינה הגנתית ויהיה קשה לייצר מולה מצבים. יש להם שחקנים טובים, לא רק פאוליניו. אני אוהב גם את השוער קאסיו. המטרה שלי היא לגרום לצ'לסי להיראות כמה שיותר טוב על המגרש. אם גם נזכה בתארים, מה טוב. השחקנים שלי הרשימו אותי מאוד מבחינה מנטלית".

פרנק למפארד, שמסיים את חוזהו בצ'לסי בתום העונה וכבר יותר מרמז על כוונתו לעזוב את המועדון, התגבר על פציעה ומקווה ליטול חלק במשחק. "אסור לנו להקל ראש בקורינתיאנס, האירוע הזה הוא משמעותי מבחינתם", ציין למפארד. "לברזיל יש היסטוריה קסומה כמדינת כדורגל, הם יביאו קסם למשחק מחר".

פאולו גררו שחקן קורינתיאנס. Shizuo Kambayashi, AP
האיש של קורינתיאנס בהתקפה. פאולו גררו/AP, Shizuo Kambayashi

קורינתיאנס, מחזיקת גביע ליברטדורס בדרום אמריקה, מגיעה למשחק מגובה ביותר מ-15 אלף אוהדים, שחלקם מכרו את רכביהם והתפטרו מהעבודות בכדי לצאת למסע הארוך ליפן ולהיות נוכחים בהזדמנות של קבוצתם לזכות באליפות העולם בפעם השנייה. "אני לא יכול להבטיח להם שננצח ונהיה אלופי העולם", אמר המאמן טיטה, "אבל אני מבטיח שניתן את הכל כדי לגרום להם גאווה. נוכל להחזיר להם על התמיכה הנפלאה בהו. אנחנו מצפים למשחק ברמה גבוהה ומקווים להוכיח שאנחנו ראויים להיות חלק מהאירוע".

טיטה מסתמך על פאולו גררו, אקס באיירן מינכן והמבורג שמוביל את ההתקפה, כשאת הקישור האחורי מנהיג הבילנאומי פאוליניו ובהגנה השוער קאסיו מפקד על רביעייה בטוחה שהיוותה נקודת מפתח בזכייה בליברטדורס. הרביעייה הזו תנסה לעצור את פרננדו טורס, שכבש חמישה שערים בשלושת המשחקים האחרונים ומתעורר תחת הדרכתו של בניטס.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully