וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ז'וזה מוריניו צפוי לאמן את ליאונל מסי במשחק ראווה

השניים אמורים ליטול חלק במשחק הפרידה ממיכאל באלאק במהלך יוני. דיווח: מוריניו קיים פגישה סודית עם פריס סן ז'רמן

האם ז'וזה מוריניו עושה עוד צעד בדרך לעזיבת ריאל מדריד בסיום העונה? הספקולציות סביב עתידו של 'המיוחד' נמשכות גם היום (שבת) כאשר העיתון 'לה 10 ספורט' מפרסם שהבעלים של פריס סן ז'רמן נאסר אל חליפי נפגש עם סוכנו של מאמן ריאל חורחה מנדס כמה פעמים כדי לדון באפשרות שמוריניו יגיע לצרפת בקיץ. על פי אחת הטענות נכתב שהסיכום בין הצדדים כבר הושג.

בידיעה בעיתון הצרפתי נטען עוד כי התקיימה פגישה סודית גם עם המאמן הפורטוגלי עצמו בסוף חודש נובמבר. כזכור, במהלך החודש האחרון צפו הבעיות בין המאמן לבין פלורנטינו פרס, כאשר בשיאן נטען כי קיימות מחלוקות חריפות, ומוריניו עצמו רמז על עזיבה, כשאמר: "אני אוהב להתנסות במקומות שונים. יש לי נשמה של נווט פורטוגלי".

ובינתיים נראה שבקרוב אנחנו צפויים לשיתוף פעולה יוצא דופן בין מוריניו לליאונל מסי. השניים שנחשבים ליריבים מרים על המגרש עשויים הפעם דווקא להיות באותו צד במשחק פרידה שיתקיים במהלך חודש יוני ממיכאל באלאק בגרמניה. באותו משחק ישחקו בקבוצה אחת שחקנים ששיתפו פעולה עם באלאק בקייזרסלאוטרן, לברקוזן, באיירן מינכן וצ'לסי. בשורות היריבה אמורים לשחק לצידו של מסי גם בסטיאן שווינשטייגר, מסוט אוזיל ורנה אדלר, כשאת הקבוצה אמור להדריך מוריניו עצמו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully