וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: 21 שערים לשחר לוין בניצחון עירוני רחובות

השחקן בן ה-18 היה קרוב להשוואת שיא הכיבושים בליגה הראשונה ב-13:41 על ארזים ר"ג. גלעד מאור: "הוא מדהים"

שחר לוין מעירוני רחובות שבר התקרב היום לשיא כיבוש עם 21 שערים מול ארזים רמת גן במשחק בו ניצחה קבוצתו את יריבתה 13:41 במחזור ה-10 בליגת העל בכדוריד.

השיא בכל הזמנים אגב, שייך לשלמה הופמן שכבש 22 שערים ב-1 במאי 1974, במשחק שבו הפועל פתח תקוה ניצחה את הפועל חולון 15:41. לוין בן ה-18 בלבד היה קרוב להשוואת השיא, אבל נעצר בעבירה בשניית הסיום.

עוד שלושה שחקנים מלבדו כבשו 21 שערים במשחק - עקיבא לפלר עבור הפועל הרצליה במשחק מול מכבי רמת גן בשנת 1973 ובני גוז שפעמיים כבש 21 שערים במדי הפועל רמת גן, מול הפועל הרצליה ומול הפועל אזור – ב-1978.

לוין, אחיינו של כדורגלן העבר והמאמן בהווה, ניר לוין, אמר בסיום: "בסוף גלעד נתן הוראה לתת לי את הכדורים. כל החבר'ה עזרו לי ואני שמח שיצא ככה. הרבה משערים הגיעו במתפרצות, בטוח שיותר מחצי. בשבוע שעבר מול נס ציונה קיבלתי את הקרדיט כי אלון זיו היה פצוע. היום אלון גם לא היה ואני חושב שלא אכזבתי".

מאמן רחובות, גלעד מאור, הוסיף: "מדהים, הוא שחקן מדהים ואני מאוד שמח בשבילו. אם לא עושים עליו את העבירה בסוף, הוא כובש 22 גולים".

משחקים נוספים:

מכבי ראשון לציון הביסה את מכבי קרית מוצקין 21:30, לאחר שהוליכה לכל אורך המשחק. יואב נאמן ודור גבע הצטיינו אצל האלופה עם שמונה שערים כל אחד. הפועל ראשון לציון, שהפסידה בדרבי בשבוע שעבר, התאוששה עם 19:34 קליל ומוחץ על אס"א תל אביב.

הפועל קרית אונו השיגה ניצחון שלישי העונה, כשגברה על נס ציונה 26:28. במשחק התחתית הנוסף, ניצחה א.ס. רמת השרון 23:26 את א.ס. סביון, כשקיבלה שישה שערים מדניאל שקלים ומרקו ווקצ'ביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully