וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד וייה ודני אלבס בדרך החוצה מברצלונה

החלוץ הספרדי והמגן הברזילאי, שעלו יחד 72 מיליון יורו ואיבדו את מקומם בהרכב, צפויים לעזוב את הקאמפ נואו בקרוב

העונה של ברצלונה מתקדמת בינתיים בהצלחה מרובה ונראה שאין מה שיעצור את הקטאלנים מהשבת תואר האליפות, אותו הפסידו בעונה שעברה לריאל מדריד. אלא שבבארסה כבר חושבים כמה צעדים קדימה ומתחילים לתכנן את הסגל לקראת העונה הבאה, כולל כמה שינויים מרחיקי לכת.

דויד וייה ודני אלבס, שניים מהכוכבים של הבלאוגראנה, עושים את דרכם אל מחוץ לקבוצה, כך נטען הערב (שישי) ב'מארקה', העיתון המדרידאי יש לציין. שני השחקנים איבדו לאחרונה את מקומם בהרכב של טיטו וילאנובה.

דויד וייה שחקן ברצלונה. GettyImages
רוצה לשחק במונדיאל. וייה/GettyImages

על פי הדיווח, וייה מאוכזב מאוד מוילאנובה, שמרכיב אותו לאחרונה רק במשחקים החשובים פחות לברצלונה, כשמי שמשחק על חשבונו הוא ססק פברגאס, שנמצא בכושר טוב העונה. המגן הימני הברזילאי איבד את מקומו למרטין מונטויה המקומי ולאדריאנו, שגם כן מועדף על פניו במשחקים האחרונים.

וייה, מלך שערי נבחרת ספרד בכל הזמנים, לא שיחק כמובן ביורו האחרון בשל השבר ברגלו, שמנע ממנו לשחק לאורך מרבית העונה שעברה. המונדיאל בברזיל ייערך בעוד כשנה וחצי והחלוץ לא רוצה לאבד את מקומו בנבחרת, שהסתדרה בלעדיו היטב וזכתה באליפות אירופה בקיץ.

בברצלונה מקווים לקבל כ-15 מיליון יורו על וייה, שמחזיק בחוזה לעונה וחצי נוספות וכזכור נרכש ב-40 מיליון יורו. בקבוצה מאמינים שימצאו לו קבוצה באנגליה או איטליה וכך יוכלו לממן את עסקת ניימאר. לגבי אלבס, בו התעניינה בפגרה האחרונה אנז'י מחצ'אלקה, ברצלונה תשמח לקבל כל סכום שהוא, לאחר שהשחקן נרכש ב-32 מיליון יורו מסביליה ב-2008.

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
דני אלבס שחקן ברצלונה חוגג. Misha Japaridze, AP
שני שחקנים כבר מועדפים על פניו. אלבס/AP, Misha Japaridze

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully