וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א-הפועל ר"ג: אבוקסיס יעשה שני שינויים

ורמוט פצוע, פיינטסיל חולה וחוטבא ובן חיים יפתחו במקומם (שבת, 19:15, ספורט1 ו-HD). סידיבה חוזר אצל האורדונים

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה המפגש ה-40 בין הפועל תל אביב להפועל רמת גן. ב-39 הקודמים: 24 ניצחונות לאדומים מתל אביב, 8 לאורדונים, 7 תוצאות תיקו.

* המאזן כשהפועל תל אביב מארחת: 13 ניצחונות לזכותה, שניים לרמת גן ו-4 תוצאות תיקו. יחס השערים במשחקים הללו: 11:47 להפועל תל אביב.

* הפועל רמת גן ניצחה את הפועל תל אביב בחוץ בפעם האחרונה בעונת 1964/5. זה קרה בעונת 1964/5 וכובש השער היחיד במשחק היה צבי היימן.

* הפועל תל אביב ניצחה ב-50 אחוז מהמשחקים בהם אסף קינן שפט אותה (23 מ-46). החצי השני: 12 תוצאות תיקו ו-11 הפסדים.

* הפועל רמת גן מעולם לא הפסידה במשחק בו אסף קינן שפט אותה. מ-5 משחקים יש לה 3 ניצחונות ושתי תוצאות תיקו.

* אלי כהן מעולם לא ניצח את הפועל תל אביב כמאמן בליגה. יש לו שתי תוצאות תיקו וארבעה הפסדים מולה.

* הפועל תל אביב ספגה את כמות השערים הנמוכה ביותר עד כה: 8. האדומים שמרו על שער נקי ב-8 מתוך 13 משחקי הליגה עד כה.

הנתונים: אתר דריבליסט

מאמן הפועל רמת גן אלי כהן. ניב אהרונסון
מעולם לא ניצח את הפועל תל אביב כמאמן בליגה. אלי כהן/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות

הפועל תל אביב:

למרות התיקו המאכזב נגד הפועל עכו ביום ראשון, על הפועל תל אביב עבר שבוע שקט והיום היא השלימה את ההכנות למשחק מחר. האדומים שוב מחר יסבלו מסגל חסר. גילי ורמוט שעדיין סובל רגישות בשריר, לא ייכלל בסגל וכך גם אלרואי כהן, מור שושן (פצועים) ג'ון פיינטסיל (חולה). המשמעות של ההיעדרויות היא שיוסי אבוקסיס ייאלץ לערוך שני שנויים בהרכב לעומת זה שפתח נגד הפועל עכו. טל בן חיים יפתח במקום ורמוט לאחר שהחלים מפציעה בשרירי הבטן ואילו נעאל חוטבא יתפוס את מקומו של פיינטסיל.

לפני האימון ערך אבוקסיס אסיפה לשחקניו, שם דגש על לחץ על מובילי הכדור של רמת גן ובעיקר דרש מחניכיו לשים לב לחלוץ של היריבה, דויד מנגה: "הוא חלוץ מוכשר מאוד ואסור להתעלם ממנו ולהשאיר אותו חופשי כי הוא כובש הרבה", אמר אבוקסיס, "אני רוצה לראות שער מהיר שיפתח את המשחק, לא כמו מול עכו".

הבלם סאבו פאביצ'ביץ' ערך היום את אימון הבכורה שלו בקבוצה והתאמן בצד המגרש עם גילי ורמוט הפצוע ולא עם שאר השחקנים. המונטנגרי לא יוכל להיכלל בסגל עד לפתיחת חלון העברות בינואר. עוד לקראת ינואר אבוקסיס עדיין מעוניין לראות מגנים חדשים בהפועל ואם כאלה ימצאו, סביר להניח שלפחות זר אחד נוסף ישוחרר.


הפועל רמת גן:

הפועל רמת גן תסיים מחר (שבת) סדרה מתישה של שבעה משחקים ב-20 יום. במועדון מקווים שהעייפות לא תכריע את הסגל הקצר יחסית. המאמן אלי כהן מתכנן מערך שיכלול שלושה קשרים אחוריים. ג'יבריל סידיבה, שסיים לרצות עונש הרחקה משני משחקים, יפתח לצדם של עומר בוקסנבוים וארתור אטצזיאנוב (המושאל מהפועל תל אביב). מי שייעדרו הם המגנים טל מעבי ויוגב בן סימון, שסובלים מפציעות. תמיר בן עמי הוותיק יפתח בעמדת המגן השמאלי וליאור ראובן ישוב לעמדת המגן הימני.

באסיפה הטקטית לקראת המשחק, צפו השחקנים בקטעים ערוכים ממשחקה של הפועל תל אביב נגד הפועל עכו, כשהמאמן כהן נותן דגש בעיקר על היכולות האישיות הגבוהות של שלישיית ההתקפה של האדומים, טוטו תמוז, טל בן חיים ועומר דמארי. בנוסף דובר באסיפה על כך שהפועל תל אביב של העונה, אינה קבוצה ממושמעת טקטית ושחקניה חוזרים לעיתים באיטיות להגנה, דבר שאפשר לנצל בכדי לצאת למתפרצות ולתפוס אותם לא מוכנים בחלק האחורי.

"על הנייר מדובר אמנם בקרב קצוות", אמר הקשר ישראל זגורי לאתר הרשמי של המועדון, "אבל אנחנו צריכים לבוא לכל משחק ולתת 100 אחוז מעצמנו בשביל להוציא תוצאות טובות. זה משחק סופר קשה, מול אחת הקבוצות הטובות בליגה ובאחד המגרשים הקשים, אבל אני מאמין שאם נשמור על כדורגל חיובי נוכל לצאת משם עם נקודות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
נאעל חוטבא שחקן הפועל תל אביב. ברני ארדוב
ינסה להוכיח שהוא ראוי למקום קבוע בהרכב. חוטבא/ברני ארדוב

יעמדו למבחן

הפועל תל אביב: עומר דמארי

רק לפני כמה שבועות החלוץ היה בכושר שיא, אך מאז חלה, לא היה כשיר במספר משחקים וקצת נעלם כשטוטו תמוז הפף להיות המוציא לפועל של הקבוצה. ההגנה של רמת גן כנראה תשקיע הרבה מאמצים מחר בעצירה של תמוז וזה אמור לאפשר לדמארי קצת יותר חופש. נגד עכו הוא לא ניצל את זה כדי לכבוש והפועל תל אביב צריכה אותו בכושר טוב.

הפועל רמת גן: ג'יבריל סידיבה

סידיבה שחוזר מהרחקה יהיה איש מפתח במשחק בכל הקשור לשליטה במרכז המגרש. אחת הדרכים להתמודד עם החלק הקדמי החזק של הפועל תל אביב תהיה לנסות וללחוץ על הקשרים של אבוקסיס במרכז המגרש ובכך להוציא את העוקץ ממשחק ההתקפה שלהם. סידיבה שהורחק אחרי איבוד עשתונות בבאר שבע, יצטרך להיות רגוע ומרוכז כדי שרמת גן תצליח להפתיע ולצאת עם נקודות ממשחק הקצוות בבלומפילד.

עומר דמארי שחקן הפועל תל אביב. Francisco Seco, AP
יצליח לחזור לעצמו? דמארי/AP, Francisco Seco

הרכבים משוערים

הפועל תל אביב: אפולה אדל, נעאל חוטבא, וואליד באדיר, ניקולה פטקוביץ', יגאל אנטבי, אריק דג'מבה דג'מבה, רועי גורדנה, חנן ממן, טל בן חיים, עומר דמארי, טוטו תמוז.

הפועל רמת גן: איתי ארקין, ליאור ראובן, ברנאר אוננגה, טל חן, תמיר בן עמי, ארתור אטצזיאנוב, ג'יבריל סידיבה, עומר בוקסנבוים, מיכאל זנדברג, ישראל זגורי, דויד מנגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully