וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רמת השרון-אשדוד: סגל חסר למארחת, רביבו על הספסל?

בקבוצה מהשרון חוששים מהתחתית וייאלצו להסתדר ללא ניר ובלדוט. קשר אשדוד יזכה למנוחה ויעלה כמחליף (ש', 18:00)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד ורמת השרון נפגשו בסך הכל שלוש פעמים עד כה. אשדוד ניצחה פעמיים (בשתיהן 0:2 בבית), ומשחק אחד נגמר בתיקו (1:1 ברמה"ש, בעונה שעברה).

* רמת השרון ניצחה בשני משחקי הבית שלה אותם לירן וקסברגר ניהל.

* באשדוד בוודאי אומרים לעצמם שאם כבר וקסברגר, עדיף בחוץ (50 אחוזי הצלחה) מאשר בבית (42.8 אחוזי הצלחה).

* דצמבר הוא לא החודש החביב על רמת השרון. יש לה 29.17 אחוזי הצלחה בו, ורק ניצחון אחד מ-8 משחקים.

* רמת השרון מגיעה למשחק אחרי שלושה הפסדים רצופים, דבר שלא קרה לה מאז שלושת משחקיה הראשונים בליגת העל (בעונה שעברה). הפסד שלה לאשדוד (רביעי ברציפות) יהיה שיא מועדון שלילי בליגה הראשונה.

הנתונים: אתר דריבליסט

משה אבוטבול עירוני רמת השרון. ניב אהרונסון
לא אוהבים את חודש דצמבר. משה אבוטבול ורמת השרון/ניב אהרונסון

מפתחות והכנות:

עירוני רמת השרון:

רמת השרון מגיעה למשחק לאחר שלושה הפסדים רצופים ועם חשש לא קטן כי הפסד נוסף עלול לדרדר אותה למאבקי התחתית. הצוות המקצועי אמר לשחקנים באסיפה: "זה משחק שאם לא נירק דם על המגרש, לא נצא ממנו עם נקודות. אשדוד טובה על הקרקע, עם החלוצים המצוינים שלה וגם במצבים נייחים עם ההגבהות של דוד רביבו".

מי שיהיה בסגל הקבוצה למשחק הוא הקשר הברזילאי קאדו, שחתם הבוקר ועבר בבקרת התקציבים. לקבוצה יש אפשרות לשחרר את השחקן כבר בינואר ולכן היא לא הייתה צריכה להציג ערבויות מיוחדות לחוזהו. מי שיחסרו מחר השוער גל ניר, הסובל משבר בחוליה בגב וייעדר בין שבועיים לחודש, אסי בלדוט שפצוע בכף רגלו ועשהאל בן שבת, שמורחק בשל חמישה כרטיסים צהובים. אדריאן פרננדס החולה וסביטי ליפנייה, שסובל ממתיחה, נמצאים בספק. הצוות המקצועי יחליט רק לפני המשחק על ההרכב, בהתאם למצב הרפואי של השניים.

מ.ס. אשדוד:

באשדוד ינסו להמשיך במומנטום החיובי, אחרי הניצחון הביתי 0:2 על הפועל עכו במשחק ההשלמה באמצע השבוע וההיצמדות המחודשת לצמרת הטבלה. על אף עומס המשחקים שהיה על הקבוצה בשבוע האחרון, מאמינים בקבוצה שאפשר לחזור עם שלוש נקודות נוספות מהמגרש הקשה ברמת השרון.

הקשר הוותיק דוד רביבו צפוי לפתוח שוב על הספסל. רביבו שוחח עם המאמן יוסי מזרחי ובעקבות העומס שהיה עליו בתקופה האחרונה, החליטו השניים שהקשר יצורף בשלב מאוחר יותר של ההתמודדות, בדיוק כפי שהיה במשחק נגד עכו.

הבלם יאיא פטי עדיין לא החלים לחלוטין מהפציעה בשרירי המפשעה ושוב לא יהיה בסגל, זה המשחק הרביעי ברציפות ומיכאל סירושטן ימשיך להחליפו במרכז ההגנה. המאמן מזרחי, שהיה חולה באמצע השבוע ואף נעדר אמש מהאימון, חש בטוב יותר וצפוי לעמוד על הקווים. מזרחי מתכנן ככל הנראה שינוי אחד בלבד בהרכב, כאשר חאתם עבד אלחמיד יפתח במקומו של איציק נאש. ציון צמח ימשיך לפתוח בקישור, כאשר מוראד אבו ענזה ודימיטאר מקרייב שלא מוצאים לאחרונה את הרשת, יפתחו יחד בחוד.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
אדריאן פרננדס שחקן עירוני רמת השרון. ברני ארדוב
סגל חסר מאוד. אדריאן פרננדס/ברני ארדוב

יעמדו למבחן:

עירוני רמת השרון: יניב לביא

עשהאל בן שבת בחוץ. סביטי ליפנייה, גם אם ישחק, יעשה זאת עם זריקה. גל ניר פצוע והגנת רמת השרון המוכה פוגשת את ההתקפה המסוכנת של אשדוד. לניסיון של הבלם הוותיק תהיה משמעות אדירה במשחק.

מ.ס. אשדוד: ניר ביטון

הקשר הצעיר, שכבש ביום רביעי את שני השערים הראשונים שלו העונה, יצטרך להוכיח שזו לא הייתה הבלחה מקרית ושסיפור המעבר למנצ'סטר סיטי כבר מאחוריו. בהיעדרו של דוד רביבו, יצטרך ביטון לגלות הרבה מנהיגות בקישור ולקחת על עצמו יותר מהרגיל.

ניר ביטון שחקן מ.ס. אשדוד מול עמאר זידאן שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
הרבה על הכתפיים שלו. ביטון/קובי אליהו

הרכבים משוערים:

עירוני רמת השרון: רועי לייבוביץ', קובי מוסא, יניב לביא, ליפנייה, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, תום מנשרוב, אור אוסטוינד, אפרים טאקה, אדריאן פרננדס, רן יצחק.

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, מיכאל סירושטן, ישראל ראש, ג'ואון אושאניווה, ניר ביטון, חאתם עבד אלחמיד, בן בוטבול, ציון צמח, מוראד אבו ענזה, דימיטאר מקרייב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully