וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כרמלו אנתוני: "הייתי בזון, נעול על הסל"

הכוכב של הניקס הסביר את 22 הנק' שלו ברבע הראשון בניצחון על הלייקרס. צ'נדלר: "כיף לראות אותו כשהוא משחק ככה"

על מי מתחילים לדבר קודם? על הניקס הנפלאים, שקלעו 41 נקודות ברבע הראשון, עלו למאזן 0:9 בבית העונה, ניצחו משחק שמיני מתוך תשעה וגברו על הלייקרס בקלות, 107:116. או אולי על הקבוצה מעיר המלאכים, שממשיכה להתפרק וספגה הפסד רביעי ברציפות ושישי בשבעה משחקים. בכל אותם שישה הפסדים אגב, לוס אנג'לס חטפה יותר מ-100 נקודות תחת ההגנה של מייק ד'אנטוני.

כרמלו אנתוני שחקן ניו יורק ניקס. AP
הניקס נראים נהדר. אנתוני/AP

ניתן בכל זאת את הכבוד למנצחת, שכאמור עלתה לפרקט בסערה וסגרה עניין תוך דקות ספורות. כרמלו אנתוני, שראה את מאמנו לשעבר, להט עם שלוש שלשות בשתיים וחצי הדקות הראשונות, 22 נקודות ברבע הראשון ו-30 במשחק כולו ואמר בסיום: "הייתי בזון, נעול על הסל. זה היה אחד מאותם משחקים בהם אני מרגיש את זה מהר מאוד. החברים לקבוצה ידעו למצוא אותי". אלא שהערב המוצלח של אנתוני נקטע, בשל פציעת קרסול, שעלולה להשבית אותו מהמשחק הבא של ניו יורק, מול קליבלנד ועומרי כספי. "כיף לראות אותו כשהוא משחק ככה, הוא בלתי עציר", אמר טייסון צ'נדלר. הניקס החלו הלילה רצף של שישה משחקי בית, עד שהם יצאו ללוס אנג'לס, לפגוש שוב את הלייקרס, בערב חג המולד.

כאמור, לערב הזה היה גם צד עגום מאוד. ספק אם מישהו בלוס אנג'לס חשב שהלייקרס יעמדו על מאזן של 14:9 ועם שמונה הפסדי חוץ בעשרה משחקים בשלב זה של העונה. קבוצת החלומות שנבנתה לא מצליחה להתרומם ומעמדו של עוד מאמן מתערער. "זה קורה לנו שוב ושוב, הרבע הראשון שלנו לא טוב והמחצית הראשונה כולה חלשה. במחצית השנייה אנחנו משתפרים וצריך לפתור את הבעיה הזו מהר מאוד", אמר ד'אנטוני, שהעביר את היום בניו יורק עם משפחתו, אשר נותרה בעיר לאחר שהוא עבר מערבה לפני כחודש.

קובי בריאנט שחקן לוס אנג'לס לייקרס עם מייק ד'אנטוני. רויטרס
מה יהיה איתם? קובי וד'אנטוני/רויטרס

עוד הלילה, סן אנטוניו נראתה פגיעה ונחלה הפסד שני רצוף, 98:90 בפורטלנד. דמיאן לילארד, הרוקי הנהדר של הטריילבלייזרס, הפציץ 29 נקודות על הראש של הספרס ואמר: "כל השבוע הזה היינו קבוצה מחוברת. התרגשנו לקראת המשחק". בצד השני, טים דאנקן סיפק 16 נקודות וסיכם: "אני לא חושב שמדובר בעייפות, פשוט לא הצלחנו להיכנס לקצב נכון כל הערב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully