וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איקר קסיאס: "בוודאי שהייתי יוצא לחופשה עם רונאלדו"

קפטן ריאל מדריד שוב עוסק בשמועות על סיכסוך עם הפורטוגלי ומוסיף: "אני זוכר זמנים בהם לברצלונה לא היה אף שחקן בית"

לא שקט בריאל מדריד העונה. הבלאנקוס עוד לא סיימו את דצמבר והם כבר עם שישה הפסדים בכל המסגרות, אותה כמות שהייתה להם לכל אורך העונה שעברה. כל זה קורה בזמן שעתידו של ז'וזה מוריניו לא ברור (הנשיא פלורנטינו פרס צפוי להגן על המאמן באסיפת חברי מועדון שתיערך בשבת), היחסים בין השחקנים בסנטיאגו ברנבאו לא בשיאם וברצלונה טסה קדימה, בדרך הבטוחה להשבת האליפות אליה.

מי שהתפנה לדבר וניסה להרגיע מעט את המצב, כמו גם את ההתלהבות מבארסה, הוא השוער והקפטן הוותיק של הבלאנקוס, איקר קסיאס: "ברצלונה משחקת עם 11 שחקני בית? אני זוכר תקופה, לפני עשור בערך, כשהם היו עולים בלי אף שחקן מקומי. זה מגיע בתקופות ואי אפשר לבנות על זה. לא בכל פעם תוכל למצוא שחקני בית טובים כל כך. כרגע זה הסלוגן שהם רוצים לפרסם".

איקר קסיאס שוער ריאל מדריד. AP
ממשיך להיות מרכז הקבוצה. קסיאס/AP

למרות שהוא מסרב להתרגש מברצלונה, קסיאס מודה: "הייתי רוצה לראות שחקני בית שלנו בקבוצה הראשונה, אבל ריאל זה מועדון כל כך חשוב, שהוא תמיד רוצה להיות הכי טוב ולפעמים, השחקנים הכי טובים צריכים להגיע מבחוץ. יש לנו מחלקת נוער אדירה, עם שחקנים מספרד ומכל העולם ואנחנו לא צריכים לקנא באף אחד".

ומה לגבי המצב בריאל עצמה? "בוודאי שהייתי יוצא לחופשה עם רונאלדו", הבטיח השוער, שנחשד העונה מספר פעמים כי הוא לא חוגג את השערים של הכוכב הפורטוגלי, "כריסטיאנו, פפה וקואנטראו מבלים המון זמן ביחד, גם כשהם בנבחרת, אבל גם כשהם חוזרים למדריד".

לסיום, הוא סיפר על סודות מחדר ההלבשה: "מרסלו הוא האושר של הקבוצה, בעוד שמסוט אוזיל אף פעם לא רוצה לדבר. אני קורא לו 'הדג'. גם סמי חדירה כזה. לי קוראים 'מלון', כי הראש שלי כל כך הרבה יותר גדול משאר הגוף. התחתונים של בנזמה יוקרתיים מאוד, הם תופסים תשומת לב, הם צבעוניים ואי אפשר לפספס אותם. קרים הוא בחור אמיץ".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully