וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מילאן עלתה לרבע גמר הגביע האיטלקי

הרוסונרי לא התקשו לנצח את רג'ינה מליגת המשנה 0:3 ויפגשו את יובנטוס בשלב הבא. ליגה צרפתית: בורדו - סנט אטיין 0:0

אוהדי הכדורגל האירופאי לא נחו הרבה השבוע והיום הם יכולים היו להינות מכמה משחקים נוספים בכמה מסגרות רשמיות ברחבי היבשת הישנה.

איטליה:

מילאן ניצחה את רג'ינה 0:3 מהסרייה B בשמינית גמר הגביע האיטלקי וקבעה לעצמה מפגש מעניין נגד יובנטוס בשלב הבא, אחרי שהגברת הזקנה כבר עלתה לשם בזכות 0:1 על קליארי אתמול. מסימיליאנו אלגרי העלה הרכב שכלל כמה מחליפים ואחד מהם, הבלם הוותיק מריו ייפס, כבש ראשון בדקה ה-51. מ'באיי ניאנג הצרפתי - ילד פלא שנשמע עליו עוד הרבה - הכפיל בדקה ה-79 וג'מפאולו פאציני חתם תשע דקות לסיום.

ספרד:

שער של אראנדה בדקה ה-90 העניק לסראגוסה ניצחון 0:1 בחוץ על לבנטה במשחק הראשון ביניהן בשמינית גמר הקופה דל ריי הספרדי. המנצחת במפגש הכפול צפויה לפגוש את סביליה ברבע הגמר, אחרי שזו הביסה אתמול את מאיורקה 0:5 במשחק הראשון.

צרפת:

משחק הצמרת בו אירחה בורדו את סנט אטיין, משחק שחתם את המחזור ה-17 בליגה שהתקיים ברובו בימים שלישי ורביעי, הסתיים ב-0:0 די מאכזב. שתי הקבוצות התייצבו להתמודדות עם 26 נקודות כל אחת וכשהן יודעות שרק ניצחון יקרב אותן בצורה משמעותית לשלוש הראשונות, אבל הסתפקו בנקודה. בעקבות התיקו סנט אטיין עלתה למקום הרביעי ובורדו טיפסה למקום החמישי.

  • עוד באותו נושא:
  • מילאן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully