וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אליצור אשקלון הביסה 70:94 את בני הרצליה

הקבוצה של אזולאי רשמה ניצחון רביעי ברציפות במשחק ההשלמה שנדחה בגלל עמוד ענן. 22 למור, 18 למילס ופורת

אליצור אשקלון נראית כיום בלתי עצירה. הקבוצה של עדי אזולאי רשמה הערב (חמישי) ניצחון רביעי ברציפות, הפעם במשחק השלמה שנדחה בגלל מבצע עמוד ענן, 70:94 את בני הרצליה האומללה, שספגה את הפסדה השישי העונה. אשקלון פתחה בסערה ולא שמטה ולו לדקה אחת את היתרון שלה, כשהרבע האחרון שוחק לפרוטוקול בלבד.

אחרי הניצחונות על הפועל ירושלים, הפועל חולון ומכבי ראשון לציון, אשקלון רשמה משחק נוסף שבו היא חוצה את גבול 90 הנקודות אחרי שמרכוס מור (22 נקודות), ג'וליאן מילס (18) וגורת פורת (18) ניצלו הגנה איומה של הקבוצה של אריאל בית הלחמי. ההתפרקות של הקבוצה מהשרון הגיעה ברבע השלישי בו היא קלעה 13 נקודות וחטפה 26. תוסיפו לכך 12 איבודים ותקבלו הופעה איומה של הרצליה, שלא הצליחה ליצור המשכיות אחרי הניצחון על גלבוע/גליל וממשיכה להסתבך בתחתית.

שחקן עירוני אשקלון מרכוס מור. מגד גוזני
לא שמטו את היתרון לדקה. מרכוס מור/מגד גוזני

מהלך המשחק

אשקלון עלתה בחמישייה עם מרכוס מור, מורכוס דאב, מרקי פרי, ג'וליאן מילס וגילי מוסינזון. בני הרצליה פתחה עם בן רייס, ניב ברקוביץ', ג'ומיין ג'ונס, דרק קרקטר ורומל בק.

גילי מוסינזון פתח בסערה את המשחק עם שש נקודות ויחד עם שלשה של מרקי פרי, אשקלון הובילה 3:9. גם מרכוס מור נכנס לעניינים ושלשה של ג'וליאן מילס הקפיצה את ההפרש ל-9:16 שלוש דקות לסיום הרבע. רומל בק הכניס את הרצליה למשחק וצימק לשלוש, אבל מור קבע 15:23 בסיום הרבע הראשון.

ג'יי אר ריינולדס ואייזק רוזפלט דהרו בפתיחת הרבע השני לקיזוז הפער לשלוש, אבל גור פורת נטרל את ההגנה של בני השרון עם שלשה מצוינת. עודד שעשוע הוסיף שלשה משלו וקבע יתרון עשר, אבל ריינולדס מנע את בריחת האורחים ובק עם דהירה נפלאה קלע ארבע רצופות לבני השרון לפני שאזולאי הזעיק פסק זמן. אלא שאשקלון שוב ברחה ושלשה של מילס עם הבאזר קבעה 38:46 בהפסקה.

ניב ברקוביץ' שחקן בני הרצליה. ברני ארדוב
הנסיונות שלו להשאיר את הרצליה במשחק לא צלחו. ניב ברקוביץ'/ברני ארדוב

אשקלון עלתה עם אותה התלהבות בפתיחת הרבע השלישי, כאשר מור, מילס ופורת פתחו פער של 15 בזמן שבני הרצליה נראתה כמי שנתקעה בחדר ההלבשה. הרצליה התקשתה לייצר נקודות, מה שאיפשר לאשקלון להמשיך ולדהור ל-42:60 אחרי שלשה של מרקי פרי. אלא ששום דבר לא העיר את הרצליה, שנתקעה על שמונה נקודות וההגנה שלה לא הצליחה לעצור את עודד שעשוע ומוסינזון שברחו ל-46:72. הרצליה ניסה למזער נזקים וירדה בפיגור 72:51 בסיום הרבע השלישי.

גיא לביא פתח את הרבע האחרון עם שלשה שנתנה תקווה לאורחים. אשקלון לא הורידה את הרגל מהגז, ומור ניצל את ההגנה החודרנית של האורחים כדי להמשיך ולשפר את הסטטיסטיקה. דודו שמריז נכנס לרשימת הקלעים גם הוא ומילס עם שלשה השאיר את הפער מעל רף ה-20. אזולאי הקפיץ לפרקט גם את רגב סימון ורז ניסים כהן שהשתעשעו בדרך ל-70:94 קליל.

סטטיסטיקה

לאליצור אשקלון: מרכוס מור 22 (8 ריבאונדים), ג'וליאן מילס וגור פורת 18 כל אחד, מרקי פרי 11 (8 אסיסטים), גילי מוסינזון 9, עודד שעשוע 8, דודו שמריז 5, רגב סימון 2, רז ניסים כהן 1. שיחקו ולא קלעו: מרכוס דאב ואחיעד בוקרא.

לבני הרצליה: רומל בק 17, גיא לביא וניב ברקוביץ' 12 כל אחד, אייזק רוזפלט 11, ג'יי אר ריינולדס 8, ג'ומיין ג'ונס (14 ריבאונדים) ובן רייס 4 כל אחד, רועי איילון ודרק קרקטר 1 כל אחד. שיחקו ולא קלעו: בן אלטיט ואליאב אוחנון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully