וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברצלונה: טייו יאריך את החוזה עד 2016

הקשר-חלוץ, שחוזר על ידי ארסנל וליברפול, יישאר בקאמפ נואו. סעיף השחרור שלו יעמוד על 10 מיליון יורו. וילאנובה מחמיא לוייה

אחרי השמועות לגבי האפשרות שהוא יעזוב, כרסיטיאן טייו יאריך את חוזהו בברצלונה עד 2016. השחקן, שחוזהו אמור היה להסתיים בסיום העונה, צפוי לחתום בשבוע הבא על החוזה החדש, כאשר סעיף השחרור שלו יעמוד על עשרה מיליון יורו. כזכור, הקשר-חלוץ הצעיר של בארסה חוזר לאחרונה על ידי ארסנל וליברפול, אבל בסופו של דבר החליט להישאר בקבוצה.

לאחרונה החלו המגעים בין הצדדים על חוזה חדש, וכאמור כעת הגיעו לסיכום. טייו הוא תוצר של אקדמיית הנוער של ברצלונה ובעבר הוא שיחק גם בדאם ובאספניול לפני שחזר לברצלונה בקיץ 2010. טייו, שמככב בנבחרת הצעירה של ספרד, ערך את הופעת הבכורה שלו בבוגרים בגביע המלך בנובמבר 2011 ובסך הכל יש לו 23 הופעות וחמישה שערים.

ובינתיים טיטו וילאנובה מנצל את הניצחון 0:2 בגביע המלך על קורדובה כדי לשבח את דויד וייה. "אני מאוד מרוצה מהעבודה שלו", אמר המאמן. "הוא סיפק את הבישול למסי והוא מוסיף לנו הרבה אפשרויות. הוא נלחם המון. הוא שיחק בקצב גבוה והוא הזכיר לי איזה כדורגלן הוא היה לפני הפציעה. הוצאתי אותו מכיוון שהאמנתי שהקצב של טייו יעזור לנו לכבוש שער שלישי".

כזכור, אתמול דווח על ידי 'ספורט' שברצלונה תציע לחלוץ שמתנדנד בין ההרכב לספסל הארכת חוזה בסיום העונה, אבל טיטו וילאנובה הודה שכרגע הוא לא יכול להבטיח לחלוץ הספרדי מקום של קבע בהרכב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully