וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגה לאומית: מכבי פתח תקוה הביסה את הכח 0:3 בחוץ

הקבוצה של משה סיני הבטיחה לעצמה שבוע נוסף בפסגה. הפועל פ"ת התרחקה ממנה אחרי הפסד 1:0 לנצרת עילית

קצת לפני שהסיבוב הראשון הסתיים, הליגה הלאומית התרכזה היום (שישי) ליום משחקים אחד בן שמונה התמודדויות בגלל מחזור אמצע השבוע, שייערך במהלך השבוע הבא. מכבי פתח תקוה ניצחה את הכח עמידר רמת גן ונשארה שבוע נוסף בפסגה, בעוד היריבה העירונית שלה, הפועל, איכזבה עם הפסד בית להפועל נצרת עילית במשחק צמרת. בתחתית הפועל כפר סבא ממשיכה להתאושש והפועל אשקלון השיגה ניצחון מפתיע.

עומר גולן חלוץ מכבי פתח תקוה חוגג שער. ברני ארדוב
דוהר בחזרה לליגת העל. גולן/ברני ארדוב

הפועל פתח תקוה - הפועל נצרת עילית 1:0

ניצחון יוקרתי לנצרת עילית, שנותרה במקום השני בליגה ויתרה מכך, הגדילה את הפער שלה מפתח תקוה לשלוש נקודות. יניב דרעי כבש אחרי שמונה דקות והעלה את האורחים ל-0:1 והרחקה של אייל שן המקומי בדקה ה-39 רק הפכה את העבודה של פתח תקוה לקשה יותר. הקבוצה של אלי מחפוד חזרה להפסיד אחרי שלושה משחקים בהם היא צברה שבע נקודות.

הכח עמידר רמת גן - מכבי פתח תקוה 3:0

אחרי שהם צברו נקודה אחת בלבד בשני המחזורים האחרונים, הקבוצה של משה סיני חזרה למסלול הניצחונות נגד יריבה חלשה שנחלה הפסד שישי בשבעת המחזורים האחרונים. אוסקר גררו כבש בדקה ה-11, עומר גולן החמיץ פנדל בדקה ה-65, אבל לידור כהן קבע 0:2 כעבור שתי דקות. גולן הוותיק תיקן עם השער שחתם את התוצאה בדקה ה-72. מכבי פתח תקוה הבטיחה לעצה שבוע נוסף במקום הראשון. אורי מגבו מהכח הורחק בדקה ה-64.

שניר דורי שוער הפועל פתח תקוה. מגד גוזני
הפסד בית כואב. שניר דורי/מגד גוזני

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 0:0

שתי קבוצות הצמרת הסתפקו בנקודה בלבד. רעננה שלטה במגרש במחצית הראשונה, בעוד ירושלים בונה בעיקר על התקפות מתפרצות. בן מלכה האורח היה לא רחוק מכיבוש אחרי תרגיל בבעיטה חופשית, אבל 45 הדקות הראשונות הסתיימו ללא שערים. שניר שוקר על על רפי כהן בבעיטה מחוץ לרחבה בדקה ה-59, אבל השוער קלט ומאוחר יותר בלם גם נגיחה של ממאדו צ'אם ממצב נוח. לקראת הסיום בן מלכה הדביק כדור למשקוף ויוסי אסייג החמיץ באחד על אחד עם כהן. בסיום 0:0.

מכבי אחי נצרת - מכבי אום אל פאחם 2:1

שתיים מנציגות המגזר התייצבו להתמודדות אחרי שכל אחת מהן לא ניצחה בשלושה משחקים ברציפות, ואום אל פאחם הייתה זו שהצליחה לצאת לדרך חדשה. אחמד אבו נהיה כבש את שערו השישי העונה בדקה ה-19 ואחמד דיאב הכפיל בדקה ה-48, לפני ששער עצמי של דור הלוי (53) צימק עבור המקומיים.

הפועל אשקלון - הפועל בני לוד 1:2

תוצאה מפתיעה למדי באשקלון, שם נועלת הטבלה הצליחה לרשום מהפך ולהשיג ניצחון ליגה שני בלבד אחרי פתיחת עונה נוראית מבחינתה. מוחמד עבדלקאדר הבקיע בדקה ה-58 והעלה את האורחים ליתרון, אבל רותם שמול (87) ויחיאל צגאי בתוספת הזמן העניקו לקבוצה הביתית ניצחון דרמטי.

עומר פדידה שחקן הפועל כפר סבא. מגד גוזני
שער ניצחון יקר. פדידה/מגד גוזני

הפועל כפר סבא - מכבי הרצליה 0:1

ניצחון שני ברציפות לקבוצה של אלון מזרחי, שממשיכה במסע ההיחלצות ממעמקי התחתית וגם עלתה מקום אחד בטבלה על חשבון בית"ר תל אביב/רמלה. שי רביבו האורח החמיץ פנדל בדקה ה-27 וכפר סבא גרמה לו ולהרצליה לשלם על כך עם שער של עומר פדידה בדקה ה-85.

הפועל ראשון לציון - סקציה נס ציונה 1:1

הקבוצה המאכזבת של אייל לחמן לא הייתה רחוקה מניצחון שני בשמונת המשחקים האחרונים, אבל תחכה לפחות מחזור אחד כדי להתאושש. שלומי עשור העלה את ראשון לציון ליתרון בדקה ה-61, אבל גיא אבנד הורחק בדקה ה-74 וניסים אסייג השווה בדקה ה-89.


מכבי יבנה - בית?ר תל אביב רמלה 0:0

המארחת נותרה ללא הפסדים במגרשה ?הביתי? בנס ציונה, אבל יכולה להרגיש מאוכזבת מהתוצאה. בית?ר תל אביב כמעט עקצה בפתיחה, כשאיציק אבושדיד בעט כדור חופשי לקורה בדקה השמינית. מנגד, שער של אורן ניסים נפסל בגלל ספק נבדל בדקה ה-28, ובדקה ה-43 החלוץ הוותיק רשם החמצה גדולה עם בעיטה למשקוף מארבעה מטרים. במחצית השנייה שחר שמש התעלה כשעצר באחד על אחד את אוראל אדרי בדקה ה-52 אחרי טעות של יניב איפרגן, ומיד לאחר מכן הוציא גם כדור של מורן ז?אן מהחיבורים. ניסים הוסיף עוד החמצה לקראת הסיום וגם שער של עמרי רון המחליף נפסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully