וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי נתניה: ”טל בנין יאמן לפחות עד תום העונה”

הנהלת הקבוצה פרסמה הודעת תמיכה במאמן, והודיעה שמוטל’ה שפיגלר יצורף לצוות המקצועי. ההכרעה בעתידו של חטיב בראשון

one

הנהלת מכבי נתניה פרסמה היום (חמישי) הודעת תמיכה בטל בנין, בה נכתב: "טל בנין ימשיך לאמן את מכבי נתניה לפחות עד תום העונה. הנהלת המועדון מעריכה את עבודתו של טל בנין ומאמינה בדרכו וביכולתו להצעיד את המועדון להצלחות". בנוסף, הודיעה הקבוצה שלבקשתו של בנין, מוט'לה שפיגלר יצטרף לצוות המקצועי, תפקידו יהיה לקשר ולתאם בין המאמן לבין הנהלת המועדון בכל הקשור להבטים מקצועיים.

מעבר לכך בקבוצה מתכוננים במרץ למשחק התחתית שמצפה להם בשבת מול הפועל חיפה סוגרת הטבלה. בקבוצה נוטים להחליט על עתידו של עלי חטיב רק אחרי המשחק מול הפועל חיפה ביום שבת וזאת כדי לנתק את הרעש מהשחקנים ולאפשר להם להתרכז במשחק הליגה החשוב. בכל מקרה, הנטייה היא להגיע להסדר עם השחקן שבמסגרתו הוא יעזוב את הקבוצה בינואר ובימים הקרובים יסגרו ככל הנראה את הפרטים האחרונים עם חטיב ונציגיו.

טל בנין מאמן מכבי נתניה מתדרך את עלי חטיב. ברני ארדוב
ימתין אחרי המשחק מול הפועל חיפה. עלי חטיב/ברני ארדוב

ובינתיים, בקבוצה ממשיכים בהכנות למשחק הקריטי מול הקבוצה של ניר קלינגר, כשמחר צפויים להגיע עשרות אוהדים למתחם האימונים כדי להפגין תמיכה בשחקנים. האוהדים שבשבועות האחרונים השמיעו מצידם ביקורות רבות על השחקנים ועל מצב הקבוצה, החליטו לשים הכל בצד ולתמוך בקבוצה במשחק הקרוב המוגדר אצלהם כ"משחק העונה" של נתניה.

גם השחקנים נמצאים בדריכות שיא לקראת המשחק, כשבמועדון ביקשו מהם לנטרל את כל השמועות מסביב על מעמד המאמן ולהתרכז רק במשחק עצמו. "אנחנו יודעים שאנחנו צריכים לעשות הכל כדי לצאת עם שלוש הנקודות", אמר אחד השחקנים, "שום תוצאה אחרת לא תתקבל אצלנו. למרות מה שמנסים לייצר יש אצלנו תקופה טובה ונעשה הכל כדי לצאת לדרך חדשה כבר במשחק מול הפועל חיפה".

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully