וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה: קטן נטש את האימון, בנאדו: "הסגל שלנו חזק"

13.12.2012 / 13:30

קפטן מכבי חיפה סובל ממתיחה במפשעה, צעירי לא יהיה בסגל, גם בוקולי בספק. בנאדו: "מכבי תל אביב יותר חשובה מהדרבי"

ארבעה ימים לפני המשחק המצופה מול מכבי תל אביב, מכבי חיפה סובלת ממספר פציעות. הקפטן יניב קטן נטש את האימון עקב מתיחה קלה במפשעה, והוא ייבדק בהמשך. גוסטבו בוקולי ולירוי צעירי ערכו אימון קל בלבד לאור הפציעות שלהם, ובעוד צעירי לא יהיה בסגל למשחק, בוקולי עדיין בספק גדול למשחק.

הירוקים הודחו שלשום ברבע גמר גביע הטוטו אחרי שסיימו ב-1:1 עם מכבי נתניה, וכעת הם מרוכזים בחזרה לליגה, ובניסיון להאריך את רצף הניצחונות מאז מינויו הקבוע של אריק בנאדו למאמן הקבוצה לארבעה, דווקא מול מוליכת הטבלה.

כפי שפורסם לראשונה בוואלה! ספורט, הקשר עידן ורד עשוי לעבור ניתוח שעקבותיו הוא ייעדר עד סוף העונה. היום החליט הקשר לנסות לערוך אימון מלא ואם יצליח לשמור על הקצב באימונים הקרובים, הוא ידחה את הניתוח. במידה והשחקן לא יצליח לחזור לאימונים מלאים הוא ינותח בקרוב ויחמיץ את העונה. כזכור, השחקן חזר מפריקה חוזר ובקבוצה רוצים לנתחו בעוד שהקשר מתעקש לחזור לאימונים מלאים.

בתוך כך, הקשר תמיר כהן אמור לחזור לאימונים חלקיים בימים הקרובים, בתקווה שיהיה כשיר עד תחילת ינואר, מה שיסלול את דרכו של ג'ואל דמאו החוצה. אוראל דגני עדיין לא מורשה להתאמן וההערכה היא שיחזור בתוך ארבעה עד חמישה שבועות לאימונים.

אריק בנאדו, יניב קטן, מכבי חיפה. קובי אליהו
"אנחנו בדרך הנכונה עם גישה טובה של השחקנים". בנאדו/קובי אליהו

מכבי חיפה ערכה היום (חמישי) מסיבת עיתונאים בכפר גלים בהשתתפות אריק בנאדו. "זה משחק טוב, משחק מעניין", אמר בנאדו. "לנצח את מכבי תל אביב זה יותר חשוב מלנצח את הדרבי. עם הקהל שלנו נעשה הכל כדי לנצח. אנחנו מודעים לחשיבות של המשחק. יש לנו זמן לעבוד על המשחק הזה מכל ההיבטים. נגיע מוכנים למשחק הזה ואני מאמין שהתוצאה תהיה טובה"

על ההדחה מגביע הטוטו אמר בנאדו: "נכון שהתאכזבנו שלא עלינו, אבל בליגה אנחנו במסלול ניצחונות ויכולת משופרת. אנחנו בדרך הנכונה עם גישה טובה של השחקנים. נשפר מה שצריך בהתקפה, אנחנו בתהליך השתפרות שלא יקרה ביום וניראה הרבה יותר טוב בהמשך. הבעיה היתה יותר בחצי השני שלא הצטרפנו מספיק קדימה ואלו דברים שנתנו עליהם את הדעת באימונים. יש לנו שחקנים שיודעים להחזיק כדור ולהניע כדור. יש לנו מספיק זמן לעבוד עד המשחק מול מכבי תל אביב. אני לומד מכל משחק, אני בקושי חודש בקבוצה".

"אני מרוצה בסך הכל מהסגל", הוסיף המאמן. "עשינו שינויים קוסמטיים. אנחנו בסך הכל אחרי ארבעה משחקים. נכון שהיכולת שלנו לא מדהימה אבל הקבוצה נמצאת במקום יותר טוב. אנחנו לא דומיננטיים במשך 90 דקות אמנם אבל גם זה ישתפר בהמשך". לגבי שחקני חיזוק אפשריים אמר בנאדו: : "יש לנו זמן עד ינואר, נחליט על ההחלטות האלה בזמן המתאים. אני לא אקבל החלטות קיצוניות. יש לנו זמן עד ינואר ושנהיה יותר קרובים לינואר נתעסק בזה. הסגל שלנו הוא חזק והוא מסוגל להגיע לאירופה".

אריק בנאדו, מאמן מכבי חיפה. קובי אליהו
"אני לומד מכל משחק, אני בקושי חודש בקבוצה". בנאדו/קובי אליהו

יניב קטן התייחס למפגש הקרוב מול מכבי תל אביב ואמר: "אין ספק שמכבי חיפה ומכבי תל אביב זה תמיד סוג של משחק עונה. מכבי בעונה טובה ולא סתם הם נמצאים איפה שהם נמצאים. אנחנו נתרכז במכבי חיפה. אני מאמין שעם הזמן נלך ונשתפר. אני חושב שנגיע מוכנים וטובים למכבי ונעשה משחק טוב".

קטן התייחס לעובדה שאריק בנאדו שינה את התפקוד שלו במגרש ובמשחקים האחרונים הזיז אותו לאגפים: "אין לי בעיה לשחק בצדדים או לשחק יותר מאחור. הכי חשוב שהקבוצה תצליח ואני אעזור לה לנצח. מול בית"ר ירושלים שיחקתי בצד ימין והיה לי משחק טוב. אני צריך להתאים את עצמי לקבוצה".

על השינוי בעידן בנאדו לעומת התקופה עם ראובן עטר: "הקבוצה עוברת תהליך. השחקנים מפנימים שיש להם אחריות גדולה על הכתפיים. השחקנים מבינים שהם מייצגים את המועדון הכי גדול בכדורגל הישראלי ויש לנו אחריות גדולה מאוד להחזיר את הקבוצה לאיפה שהיא צריכה להיות".

על התקופה שעברו עם ראובן עטר: "אני לא רוצה להתייחס לתקופה עם עטר. לכל דבר יש זמן. כרגע אני רוצה להתרכז רק בהווה. אני מאוד מקווה ומאמין שנשתפר המשך. המשחק מול מכבי יכול להוציא אותנו לדרך חדשה"

יניב קטן, מכבי חיפה. קובי אליהו
"השחקנים מבינים שהם מייצגים את המועדון הכי גדול בכדורגל הישראלי". קטן/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully