וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עידן ורד עשוי לעבור ניתוח. יגמור את העונה?

2.12.2012 / 11:42

פריקת הכתף תוביל להחלטה קריטית שתתקבל בשיתוף מכבי חיפה ומשפחתו. ללא קשר, צפויה פגישה לגבי עתידו

חיפה שוקלת לנתח את עידן ורד בכתפו, החלטה שעשויה לגרום לקשר לגמור את העונה כבר עכשיו. ההחלטה הסופית תתקבל בשבוע הבא, לאחר שיחה בין הצוות הרפואי של מכבי חיפה לבין השחקן ומשפחתו. "מדובר בפריקה שלישית של הכתף, אולי אין מנוס מניתוח", אמר גורם הבקיא בפרטים. אם ורד ינותח הוא צפוי להיעדר חודשים רבים ויחזור רק לקראת העונה הבאה. במקרה כזה, חיפה עשויה לצרף שחקן אחר בחלק הקדמי בחודש ינואר.

בסביבתו של השחקן סיפרו היום: "ורד מעדיף לחזור לאימונים ומבחינתו ניתוח ייערך רק במידה שמצבו יקשה עליו להתאמן ולשחק". יש לציין כי בחיפה לא פוסלים אפשרות שיחזור להתאמן, אך נשמעים קולות לפיהן השחקן צריך לשקול ברצינות את האפשרות שינותח.

עם או בלי קשר להחלטה, ייתכן שבימים הקרובים תיקבע פגישה בין אביו של השחקן לבין ראשי מכבי חיפה, בכדי לדון בעתידו של ורד במידה וירצה לצאת לאירופה. בין הצדדים קיים הסכם ג'נטלמני לפיו אם תוגש הצעה מכובדת, חיפה תשחרר את השחקן. הדרכון הגרמני של ורד אמור לעזור לו למצוא קבוצה בחו"ל.

המאמן אריק בנאדו כלל שמונה שחקנים בסגל הרחב של הקבוצה ואמור לנפות אחד מהם היום. ההערכה היא כי עודד אלקיים יקבל הודעה על ניפויו. בלי קשר, אלקיים וג'ואל דמאו עשויים לעזוב בינואר כשחיפה תחפש חלוץ ישראלי (שמו של שלומי ארבייטמן הוזכר) או זר והיא עשויה להקפיא את דינו אנדלובו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully