וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה-מכבי חיפה: מה יניבו המתפרצות?

בכרמל יודעים שמי שתנצח תעשה צעד גדול קדימה. האדומים בונים על מתפרצות, אצל הירוקים בנאדו הזהיר מהן. קינן יפתח

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* זה יהיה הדרבי ה-88 בחיפה. מכבי ניצחה 39 משחקים, הפועל 24 ו-24 משחקים נגמרו בתיקו. שערים: 94-130 למכבי.

* אם הפועל תפסיד, המאזן שלה כאורחת וכמארחת בדרבי יהיה זהה: 12 ניצחונות, 12 תיקו ו-20 הפסדים.

* למכבי חיפה 25 משחקים עם לירן ליאני כשופט, מהם ניצחה 15. במילים אחרות, מנצחת 3 מכל 5 משחקים. לצערה של הפועל חיפה, ב-4 המשחקים האחרונים עם ליאני, מכבי חיפה ניצחה רק פעמיים.

* הפועל חיפה שיחקה אצל ליאני 6 פעמים והפסידה 3 מהן (היתר: 2 ניצחונות ותיקו).

* לניר קלינגר מספרים מאוזנים מול מכבי חיפה כמאמן: 5 ניצחונות ו-5 הפסדים, ו-2 תוצאות תיקו.

* הפועל חיפה עם ההתקפה הגרועה בליגה, רק 5 שערים. אחד מהם בפנדל, שלושה בנגיחות, שלושה בעשר הדקות האחרונות של המשחק.

נתונים: אתר דריבליסט

אריק בנאדו מאמן מכבי חיפה. מגד גוזני
ינצח בדרבי הראשון שלו כמאמן? בנאדו/מגד גוזני

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

מאמן הפועל חיפה, ניר קלינגר, ביקש משחקניו לאורך כל השבוע להגיע מרוכזים למשחק החשוב מל מכבי חיפה, להקפיד על הפרטים הקטנים לדבריו ולשמור על שער נקי בדקות הפתיחה של המשחק. האדומים-שחורים יודעים שאם ישמרו בחצי השעה הראשונה על שער נקי, זה יקל עליהם מאוד את המשך המשחק. לשם כך בצוות המקצועי ביקשו מהשחקנים להניע כמה שיותר כדור ובמשך כל המשחק לעשות הרבה תנועה. בקבוצה ביקשו מהשחקנים להתעלם מקריאות הקהל כנגד השחקנים, הבעלים והמאמן אם יהיו כאלה, ולהתרכז רק בנעשה במגרש.

קלינגר צפוי לפתוח עם הרכב זהה לזה ששיחק מול הפועל עכו בשבוע שעבר, כשההתלבטות היחידה היא האם להוסיף עוד קשר אחורי דוגמת פביאן סטולר, על חשבון אחד מהקשרים ההתקפיים.

בחוד צפוי קלינגר המשיך להעניק קרדיט למהראן לאלה ויובל אבידור, כשבחיפה מקווים שהמהירות של השניים תוכל להביך את ההגנה של היריבה העירונית בהתקפות מתפרצות " ברור לנו שמכבי חיפה עדיפה על הנייר", אמר אחד השחקנים, "אבל הוכחנו שבמשחקי דרבי אנחנו מתעלים על עצמנו ומשיגים תוצאות טובות, ננסה לעשות זאת גם הפעם".

מכבי חיפה:

בניגוד למתרחש אצל היריבה העירונית, האימון המסכם של הירוקים לקראת הדרבי היה מלווה בתמיכה של האוהדים כשעשרות הגיעו למתקן האימונים בכפר גלים וביקשו מהשחקנים: "נצחו את הדרבי". בניגוד לפעמים אחרות בעבר, האוהדים לא פרצו לכר הדשא והאימון התנהל כסדרו. עידן ורד שהיה לאורך השבוע בספק למשחק, לא ייכלל בסגל, זכר לפריקת הכתף במשחק בנתניה. בנאדו ערך שני שינויים בהרכב כשתרגל את אייל משומר במקום אוראל דגני ואת דקל קינן במקום אנדריי פיליאבסקי.

האסיפה המסכמת לקראת הדרבי נערכה כבר אתמול. עוזר המאמן אורי אוזן נתן דגשים באסיפת הוידאו ובנאדו אמר לשחקנים בין היתר: "אין לי ספק בכישרון שיש לכם. כבר בתחילת המשחק נגד בית"ר הרגשתי בנוח על הספסל. ראיתי אין התנפלתם עליהם. נתנו גול מוקדם כי הגיע לנו". במהלך האימון אתמול וגם באסיפות חזר והבהיר המאמן: "נגד מכבי תל אביב, הפועל חיפה התגוננה ויצאה למתפרצות עם שחקנים מהירים בהתקפה. אסור לכם להפסיק לנוע על המגרש".

אגב, ברשימה שפורסמה היום נמצא כי שמונה שחקנים מחליפים ייכללו בסגל. מדובר באמיר אדרי, עודד אלקיים, פיליאבסקי, לירוי צעירי, ג'ואל דמאו, דלה ימפולסקי, אלון תורג'מן ו-ויאם עמאשה. מחר, במהלך ההתכנסות, יודיע בנאדו לאחד מהם כי הוא לא ייכלל בסגל. דמאו, שנמצא תחת זכוכית מגדלת, ינסה להוכיח לצוות המקצועי שחל שיפור קיצוני ביכולתו אם ייכנס כמחליף. כזכור, בחיפה שוקלים לשחרר את הקשר כבר בחודש ינואר ומסר ברוח הזאת הועבר גם לשחקן. עמאשה וצעירי, שכבשו מול מכבי נתניה, יפתח על הספסל. טאלב טואטחה לא ייכלל בסגל בשל פציעה והוא יצטרף לאוראל דגני שעושי להזדקק לניתוח. כזכור, במועדון פוזלים לעבר שלומי ארבייטמן שעשוי להגיע במועד ההעברות אם ישוחרר על ידי גנט. במועדון הכחישו פניה לאליניב ברדה, עליה דווח בתקשורת הבלגית.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. אדריאן הרבשטיין
בונה על המתפרצות. קלינגר/אדריאן הרבשטיין

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: מהראן לאלה

החלוץ שאהב מאוד את המשחקים נגד מכבי חיפה כששיחק בהפועל תל אביב, יצטרך להגיע חד מאוד לדרבי ולנצל את ההזדמנויות הבודדות שהיא צפויה להגיע אליהן. לאלה ינסה לנצל את המהירות שלו מול דקל קינן ואדין צוצאליץ' ולסייע לקבוצה לצאת מהמשחק עם נקודות חשובות.

מכבי חיפה: אייל גולסה

המינוי של אריק בנאדו לתפקיד המאמן אמור לעזור מאוד לקשר, משום שמאז הוא מתורגל בעיקר בחלק הקדמי ומקבל יותר חופש פעולה בהשוואה למגבלות שהטיל עליו ראובן עטר. המשימות ההגנתיות מוטלות על אביחי ידין וגוסטבו בוקולי וגולסה יכול לקבל הרבה יותר חופש בחלק הקדמי על חשבון יניב קטן, שהוכיח בטדי שהוא לא שכח לעשות הגנה. עם טונות של כשרון ברגליים, גולסה חייב להפוך כבר מחר ליקיר האוהדים עם שער בדרבי. הם מחכים לגול מאז הרביעי במרץ.

אייל גולסה שחקן מכבי חיפה. אדריאן הרבשטיין
לא כבש כבר הרבה זמן. גולסה/אדריאן הרבשטיין

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, דושאן ברקוביץ', אושרי רואש, עדי שלג, יוסי דורה, גיא צרפתי, רן אבוקרט, גל אראל (פביאן סטולר), מהראן לאלה, יובל אבידור.

מכבי חיפה: בויאן שראנוב, אייל משומר, דקל קינן, אדין צוצאליץ', שמואל שיימן, אביחי ידין, גוסטבו בוקולי, אייל גולסה, חן עזרא, יניב קטן, שלומי אזולאי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully