וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צ'לסי בגמר גביע העולם לקבוצות: "חגיגת כדורגל"

אלופת אירופה גברה 1:3 על מונטריי (מאטה, טורס ושער עצמי) ומחכה בגמר לקורינתיאנס. מאטה: "עבורנו הטורניר חשוב מאוד"

אחרי שקורינתיאנס הברזילאית הבטיחה אתמול (רביעי) את מקומה בגמר גביע העולם לקבוצות, עשתה זאת היום גם צ'לסי אלופת אירופה, לאחר ניצחון 1:3 קליל בחצי הגמר השני על מונטריי המקסיקנית. רפא בניטס הציב הרכב חזק מאוד למשחק הזה עם פרננדו טורס, חואן מאטה ואדן הזאר בחוליית ההתקפה והשלושה היו המצטיינים של הבלוז בניצחון הזה. מעבר לניצחון מול היריבה הנחותה, בצ'לסי בהחלט יכולים להיות מעודדים מהיכולת שהציג פרננדו טורס, החלוץ הספרדי שנמצא בכושר כיבוש מצוין ונראה כי הוא חוזר לעצמו אט אט.

שחקן צ'לסי, חואן מאטה חוגג שער. רויטרס
חוגג שער ומשחק מצוין. חואן מאטה/רויטרס

צ'לסי הגיעה למשחק הזה בכושר טוב אחרי שני ניצחונות רצופים בליגת האלופות ובליגה והיא מצאה את הרשת כבר בדקה ה-17 בזכות שער של מאטה לאחר מהלך קבוצתי נאה. אוסקר הכניס כדור עם העקב לעברו של אשלי קול, שפרץ משמאל ויישר את הכדור למרכז לעברו של הספרדי, שבעט בעוצמה פנימה. 0:1.

הבלוז לא כבשו שערים נוספים במחצית הראשונה, אך פתחה בבליץ את המחצית השנייה. דקה בלבד מפתיחת המחצית טורס קיבל כדור, בעט ובעזרת מגן מונטריי התוצאה כבר 0:2. שתי דקות בלבד עברו וצ'לסי כבשה את השלישי לאחר שער עצמי אומלל של דרווין צ'אבס, שהחדיר לרשת כדור רוחב של חואן מאטה. בתוספת הזמן הצליח אלדו דה ניגריס להמתיק מעט את הגלולה המרה, אך לא למנוע הדחה מקבוצתו.

כאמור, משחק הגמר של המפעל ייערך ביום ראשון הקרוב (שידור ישיר בספורט 1 וספורט 1 HD) ובו תפגוש צ'לסי את קורינתיאנס החזקה. מונטריי שהפסידה תתמודד מול אל אהלי המצרית במשחק על המקום השלישי.

שחקני צ'לסי, חואן מאטה, פרננדו טורס חוגגים. רויטרס
הוליכו את צ'לסי לניצחון. פרננדו טורס וחואן מאטה/רויטרס

חואן מאטה הודה: "אני באמת שמח מאוד על הניצחון הזה, ומהדרך שבה השגנו את הניצחון, עבורנו זה טורניר חשוב מאוד ואנחנו רוצים לזכות בתואר הזה וולהיות מוכתרים כאלופי העולם. נעשה את הכל כדי לנצח".

אחרי הניצחון על הקבוצה ממקסיקו, לצ'לסי מצפה עוד אתגר "לטיני" מול קורינתיאנס. "יש לנו הרבה ביטחון", הוסיף מאטה", אבל אנחנו יודעים שקורינתיאנס היא אחת הקבוצות הכי טובות בדרום אמריקה. זו תהיה חגיגת כדורגל, ונקווה שננצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully