וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מארק ג'קסון: "לנצח את האלופה באולמה זה הישג מיוחד"

מאמן גולדן סטייט שיבח את שחקניו אחרי הניצחון על מיאמי ופירגן ליריבה: דוויין וייד ולברון הם מהגדולים בתולדות המשחק"

לילה עמוס במיוחד ב-NBA סיפק לא משחקים מרתקים וגם הפתעה אחת גדולה, כאשר גולדן סטייט החביבה ניצחה בחוץ את מיאמי האלופה. גם סן אנטוניו, אחת הקבוצות הכי מרשימות בליגה עד כה, נחלה הפסד כואב ודי נדיר מול יוטה. ומה עם ממפיס? הדובים נחלו את הפסדם החמישי בלבד העונה, כשנכנעו בחוץ מול פיניקס אחרי משחק צמוד.

הקבוצות הלוהטות של הליגה הן אוקלהומה סיטי ת'אנדר, סגנית האלופה, שהשיגה ניצחון תשיעי רצוף, והקליפרס, שהשיגו ניצחון שמיני ברציפות והוכיחה שלפחות נכון לעכשיו, היא הקבוצה הבכירה בעיר.

שחקני גולדן סטייט ווריורס חוגגים עם דריימונד גרין. AP
שחקני גולדן סטייט צוהלים אחרי הניצחון על מיאמי./AP

גיבור הניצחון של גולדן סטייט במיאמי היה דריימונד גרין, הכישרון הצעיר שנבחר בסיבוב השני של הדראפט והיה זה שהכניע את ההיט עם לייאפ מוצלח 0.9 שניום לסיום המשחק בו גברה קבוצתו 95:97. "המאמן לא אמר במפורש מי ייקח את הזריקה האחרונה", אמר גרין אחרי סל הניצחון שלו והוסיף: "פשוט חיפשנו את האיש הפנוי. קליי תומפסון וסטפן קרי היו השחקנים עליהם אנחנו הולכים בדרך כלל, אבל אני זה שהייתי פנוי ואני שמח שהצלחתי לקלוע".

גם לברון ג'יימס, הכוכב הגדול של מיאמי והליגה כולה, שיבח את גרין ואמר: "הוא שיחק חזק והיה לי מאבק נהדר איתו. אני מכבד אותו כשחקן. הוא היה חופשי לזריקה ועשה את זה כמו גדול". מארק ג'קסון, מאמן גולדן סטייט, שיבח על ההישג בסיום המשחק: "שיחקנו נגד שני שחקנים שהם מהגדולים בתולדות המשחק (לברון ג'יימס ודווין וייד). עבורנו זה מאוד מיוחד להשיג ניצחון חוץ מול האלופה".

רג'י ג'קסון שחקן אוקלהומה סיטי ת'אנדר. AP
קיבל הזדמנות נדירה באוקלהומה. רג'י ג'קסון/AP

בעוד שהאלופה מיאמי מגמגמת, סגניתה אוקלהומה סיטי ממשיכה את הכושר המטורף שלה והלילה השיגה ניצחון תשיעי רצוף מול ניו אורלינס. הת'אנדר לא הרשימו במיוחד, אבל מי שהרשים כרגיל היה קווין דוראנט, שעם 35 נקודות הוליך את קבוצתו לניצחון צמוד 88:92 על ההורנטס.

דוראנט העדיף להחמיא לחברו לקבוצה, רג'י ג'קסון, שהיה דומיננטי ברגעי ההכרעה: "רג'י נמצא פה כשנה והוא לא התלונן כשהוא לא שיחק. הוא עובד קשה מאוד באימונים, מחכה להזדמנות שלו והוא קיבל אותה".

צפו: האמפריז חוטף גג מדהים. מהשופט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully