וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העונש של גיא פניני: הרחקה לארבעה משחקים

13.12.2012 / 13:45

עסקת טיעון בין איגוד הכדורסל לפניני: השחקן גם נקנס בעשרת אלפים שקל ויעשה 20 שעות של פעילות התנדבותית ב"יד ושם"

גיא פניני הורחק לארבעה משחקים מליגת העל, כך עולה מעסקת הטיעון שנחתמה היום (חמישי) בין איגוד הכדורסל לשחקן מכבי תל אביב. פניני הודה בעבירות שיוחסו לו באירועי הדרבי נגד הפועל תל אביב, כשקילל את יונתן שולדברנד "נאצי" ואיחל לו "סרטן בראש".

על פי עסקת הטיעון, פניני יעשה פעילות התנדבותית בת 20 שעות לפחות במוסד יד ושם או בכל מוסד אחר העוסק בטיפול בניצולי שואה. כמו כן, פניני יורחק מארבעה משחקי ליגה וגביע בפועל החל מה-6 בדצמבר, וייקנס בעשרת אלפים שקל בפועל. כמו כן יוטלו על השחקן חמישה משחקי הרחקה על תנאי וקנס של 20 אלף שקל על תנאי.

יש לציין שעסקת הטיעון טרם אושרה רשמית, והועברה לאישור בית הדין המשמעתי, האמור לדון בכך היום (ללא נוכחות הצדדים).

כמו כן יש לציין שהמשחק מול ברק נתניה נחשב בעונש של פניני, והמשמעות היא שהוא יוכל לחזור כבר בתחילת הסיבוב השני, כשמכבי תל אביב תתארח במלחה מול הפועל ירושלים במלחה ב-6 בינואר, וזאת בתנאי שמכבי תל אביב תשחרר אותו עד אז מעונש ההשעיה שהטילה עליו (שכזכור, לא הוגדר).

גיא פניני, מכבי תל אביב. ברני ארדוב
עונש קל? פניני/ברני ארדוב

הדרישה המקורית של היועץ המשפטי, עו"ד רונן ויינברג, הייתה להרחיק את פניני לחמישה משחקים בפועל, עשרה על תנאי, ולקנוס אותו בעשרת אלפים שקלים, אך במכבי תל אביב חשו שמדובר בעונש כבד מדי, שכן השחקן הושעה על ידי המועדון עד להודעה חדשה, נשלל ממנו תפקיד הקפטן לעונה הקרובה וכן נקנס בסכום גבוה של 100 אלף שקלים. במכבי תל אביב דרשו מבית הדין והיועץ המשפטי עונש של עד שלושה משחקים, גם בשל הסיבה שמדובר בהעמדה לדין שבאה בעקבות תלונה של הפועל תל אביב ולא נכתבה בדוח המשקיף או השופט.

בהפועל תל אביב מסרו בתגובה: "את מה שהיה לנו לומר בנושא הזה אמרנו כבר. זה עניין של איגוד הכדורסל מול מכבי תל אביב. נושא פניני מאחורינו. יש לנו משחק גביע חשוב באשדוד ביום שני, ובזה אנחנו עסוקים"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully