וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ירושלים: "יש לנו פוטנציאל מטורף"

13.12.2012 / 10:37

הפועל ירושלים שוב הודחה מהיורוקאפ מוקדם מהצפוי, המנכ"ל הוכפלד אופטימי: "אם נצליח בליגה, נשכח מהאכזבה באירופה"

תחושת החמצה אופפת את קברניטי הפועל ירושלים, לאחר ההדחה של הקבוצה אתמול (רביעי) מהיורוקאפ. ירושלים אומנם ניצחה 74:82 את נימברוק בצ'כיה, אבל הודחה מהמפעל כבר בשלב הבתים זו השנה השלישית ברציפות. בסיום המשחק המאמן שרון דרוקר החמיא לשחקנים בחדר ההלבשה: "אני מאוד גאה בכם בדרך ששיחקתם. היינו קרובים. זה לא פשוט לנצח בנימברוק. לא הרבה קבוצות מנצחות כאן. אני גאה בכם על המשחקים האחרונים שלכם באירופה".

מי שליווה את הירושלמים בנסיעה האחרונה במסגרת האירופאית הוא אמיר הוכפלד, מנכ"ל הקבוצה. בשיחה עם וואלה! ספורט הוכפלד אינו מסתיר את אכזבתו: "יש תחושה של פספוס", מודה הוכפלד. "הקבוצה הראתה רוח ולחימה כי היינו בקמפיין הזה עם הגב לקיר כבר שלושה משחקים, וכל פעם חזרנו מהקבר. בכל משחק הצלחנו להשיב את הסיכוי. גם במשחק אמש, קבוצות לא מנצחות את נימבורק כל כך בקלות. ניצחנו, היינו קרובים להפרש, אבל היה חסר הגרוש ללירה".

הוכפלד מעדיף להסתכל על חצי הכוס המלאה: "אני מרגיש שיש לנו קבוצה עם פוטנציאל ענק. קבוצה שיכולה לעשות השנה דברים מדהימים. ההתחלה שלנו בליגה וגם באירופה הייתה מקרטעת, ובליגה אפשר לתקן. באירופה לא. יש לנו בקבוצה פוטנציאל מטורף. הקבוצה התחילה להתחבר, מראה יכולות מדהימות ואני בטוח שאנחנו נדבר חזק מאוד בהמשך. כמובן חבל מאוד שלא עלינו, כי יש לנו חומר טוב בקבוצה. עם זאת, צריך לזכור כי הפועל ירושלים נמצאת בקו עלייה מתמיד. אנחנו מציגים לאחרונה משחקים טובים".

- אהרון פוגל הצהיר במסע"ת פתיחת העונה שלכם כי המטרה באירופה היא לפחות רבע גמר גביע יול"ב. ההדחה מאירופה היא כישלון?

"יש לנו עוד שתי משימות חשובות: גביע וליגה. אם נדבר חזק מאוד בשתי המסגרות האלו בארץ, אז האכזבה באירופה תרד קצת. האם זה כישלון מה שקרה? ברור שהמטרה שלנו היא לעלות שלב. כן, זה ברור שזה מאוד מאכזב שלא עשינו את זה. אבל יש לנו עוד שתי מטרות לא פחות חשובות. אם נסתכל על המשחקים האחרונים, אנחנו בדרך הנכונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully