וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר ביטון: "המטרה שלנו היא לסיים במקומות 1-3"

קשרה של מ.ס אשדוד היה שבע רצון מהניצחון על הפועל עכו והצמד שכבש: "מקווה שהשערים שלי יביאו מזל להמשך הדרך"

one

מ.ס.אשדוד שבה אמש (רביעי) למסלול הניצחונות, אחרי שגברה בביתה 0:2 על הפועל עכו, במשחק ההשלמה מהמחזור העשירי. האשדודים התבססו במקום השלישי והם מרוחקים כעת שלוש נקודות בלבד מצמד התל אביביות שמוליכות את הטבלה. הקבוצה של יוסי מזרחי תצא למשחק חוץ נגד הפועל רמת השרון בשבת וזו הסיבה שהמאמן החליט לעשות רוטציה בהרכב ונתן מנוחה לדוד רביבו וחאתם עבד אלחמיד.

דוד רביבו נכנס לשחק במחצית השנייה והוא צפוי לשוב להרכב בשבת. הבלם יא יא פטי עדין לא החלים מהפציעה בשריר המפשעה ולא נכלל אתמול בסגל. עדיין לא ברור אם פטי יהיה כשיר למשחק ברמת השרון, כאשר בקבוצה נרשמה שוב שביעות רצון ממיכאל סירושטן שמילא בהצלחה את תפקיד הבלם.

ניר ביטון שחקן מ.ס. אשדוד מול עמאר זידאן שחקן הפועל עכו. קובי אליהו
שערי בכורה העונה. ניר ביטון/קובי אליהו

"השערים הללו שיחררו אצלי הרבה לחץ", אמר כובש הצמד ניר ביטון. "ציפיתי מעצמי ליותר ולא הלך כל כך מתחילת העונה. אני מקווה שהשערים הללו יביאו לי מזל להמשך הדרך".
ביטון שענד את סרט הקפטן במחצית הראשונה בהיעדרו של דוד רביבו הוסיף: "אני ודוד שחקנים משמעותיים וכשדוד לא משחק זה משפיע כי אנשים אוהבים אותו והוא דמות חשובה לקבוצה. לקחתי על עצמי יותר אבל כשדוד נכנס המשחק השתחרר יותר".

הקשר התייחס לניצחון החשוב שהשיגה הקבוצה והוסיף: "הגענו אחרי שני הפסדים רצופים והיה חשוב לנו לנצח כדי לסיים את התקופה הזאת וזה היה ניצחון עם הרבה הקרבה ורצון. אנחנו מכוונים הכי גבוה שאפשר אבל לא מדברים על אליפות אלא על מקומות 1-3 ואם נמשיך ככה אז השמיים הם הגבול".

הקשר ציון צמח שפתח בהרכב הוסיף: "אני שמח ששיחקתי ושמח עוד יותר שניצחנו ועכשיו צריך להסתכל קדימה. התגעגעתי לפתוח בהרכב כי אני הגעתי לאשדוד מאוחר ואני רעב לכדורגל". צמח התייחס גם הוא לניצחון השהשיגה אשדוד והוסיף: "לא היה הרבה כדורגל אתמול אבל כולם נלחמו, השקיעו ונתנו הכול ורק בזכות זה ניצחנו ולקחנו שלוש נקודות. אנחנו מסתכלים ממשחק למשחק ואני מקווה שיהיה טוב".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
יוסי מזרחי מאמן מ.ס. אשדוד. קובי אליהו
יכול לשחרר לחץ. יוסי מזרחי/קובי אליהו

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully