וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניר קלינגר: "יש שיפור בנחישות השחקנים"

בקבוצה מרוצים מההעפלה לשלב הבא בגביע הטוטו. משפחת שפירא ערכה אזכרה מצומצמת, נציגי הקבוצה לא הוזמנו

one

הניצחון של הפועל חיפה אמש (רביעי) על מכבי תל אביב וההעפלה לחצי גמר גביע הטוטו, גרמה למעט חיוכים במועדון, אך בקבוצה יודעים שהלחם והחמאה היא הליגה, שבה המצב הוא בכי רע. הניצחון מול הקבוצה של אוסקר גרסיה גבה גם מחיר מקצועי כאשר במועדון ישנו חשש כי פביאן סטולר סובל משבר מאמץ בקרסול, פציעה ממנה סבל בהפועל פתח תקווה בשנה שעברה. הבלם שהוחלף במשחק אמש מול מכבי תל אביב, התלונן על כאבים עזים בסיום, ואף ירד בעזרת חבריו לקבוצה לחדר ההלבשה.

סטולר אמר לחבריו בסיום כי הוא חש את אותם כאבים כפי שחש בעונה שעברה כשסבל משבר מאמץ וכי אינו יכול לדרוך על הרגל. היום ייבדק סטולר אצל דובי שטיין, פיזיותרפיסט הקבוצה, ולאחר מכן יתברר האם אכן מדובר בשבר מאמץ ומה חומרת הפציעה. סטולר, שלא משחק במחזורים האחרונים, רצה מאוד לחזור לרוטציה דרך גביע הטוטו וכעת בחיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה שתגרום לו להיעדר תקופה ארוכה. גם גיא ליפקה נפצע במשחק אך בחיפה מקווים כי לא מדובר בפציעה חמורה.

בצד המקצועי, בחיפה היו מרוצים מהיכולת שהציגו השחקנים, ומקווים כי השחקנים יקבלו בטחון מההעפלה ומהיכולת הטובה נגד תל אביב לקראת המשחק החשוב מול מכבי נתניה ביום שבת. אילן רנקביץ' שכבש את שער הנצחון זכה למחמאות גדולות על משחקו ובקבוצה טענו כי מדובר בשחקן צעיר וכשרוני שעוד יוכיח את עצמו בעתיד בליגת העל. בעקבות היכולת הטובה רנקביץ' עשוי לקבל מקום בהרכב במשחק מול נתניה או לכל הפחות לקבל דקות משחק רבות יותר משקיבל לאחרונה.

ניר קלינגר מאמן הפועל חיפה. מגד גוזני
" זה חשוב וזה נותן הרגשה טובה לעבור את מכבי תל אביב". קלינגר/מגד גוזני

המאמן ניר קלינגר דיבר הבוקר (חמישי) לקראת המשחק בנתניה: "אנחנו באמת מנסים הכל כדי להכניס את הקבוצה לתלם והתלם שאנחנו מחפשים זה יציבות ולמצוא מה שאנחנו מחפשים בתקופה הזאת. אתמול זה היה המשך לנחישות ולרצון של השחקנים כולל בדרבי ויש שיפור גדול בעניין. מבחינת כדורגל, החזקנו יותר בכדור, יצאנו מהר ומסודר להתקפות וגם ידענו להתגונן כמו שצריך וכולם חזרו אחורה. זה התאים לנו יותר ואני מקווה שתהיה המשכיות במיוחד במשחק בשבת".

על המחליפים שהצטיינו בניצחון על מכבי תל אביב אמר: "הם ברוטציה ומשחקים, הם צריכים לקבל יותר כושר משחק ולהצליח למשוך את הדקות שלהם לכיוון 90 ולא לסיים את הכוח בדקה ה-60, למרות שזה טבעי. אין ספק שיש כמה פנים חדשות יחסית בהפועל חיפה שימשיכו לשחק ולהיות חלק בלתי נפרד מהקבוצה. הכסף מגביע הטוטו יאפשר לנו יותר תנועה ברמת השינויים, אם נמצא מה שאנחנו מחפשים כדי לחזק את הקבוצה. זה חשוב וזה נותן הרגשה טובה לעבור את מכבי תל אביב, שהיא באמת קבוצה מצוינת, בשני משחקים. זה נותן ביטחון שאנחנו צריכים להביא אותו לשבת כי על זה אנחנו חושבים".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
שוער הפועל חיפה קאלה דרשלר. ברני ארדוב
"אנחנו שווים לפחות מרכז טבלה". קאלה/ברני ארדוב

"ניצחון זה נצחון, גם בגביע הטוטו. היינו טובים. נכון שמכבי החזיקה יותר בכדור אבל בסוף אנחנו מסתכלים על לוח התוצאות ונגמר 0:1 לנו אז אנחנו שמחים". כך אמר בסיום המשחק קאלה דרשלר, שוער הקבוצה ששיחק בעבר גם במכבי. קאלה נשאל האם הוא שיחק אמש מול הקבוצה שאליה הוא יעבור בינואר והשיב: "לא. השאלה הזו בכלל לא רלוונטית, שאלה הבאה בבקשה".

"חלק מהשחקנים שלנו צעירים מאוד ועדיין חסר לנו קצת ניסיון. אני מקווה שבינואר יביאו כמה שחקנים, כי באמת שיש לנו פוטנציאל להיות באמצע הטבלה. אני חושב שאנחנו במינימום שווים מרכז טבלה, לא יודע מה המקסימום. אבל ראיתם שחצי הרכב ראשון לא שיחק ועדיין שיחקנו טוב מאוד נגד מכבי תל אביב שהיא הקבוצה הכי טובה בליגה, אז אני לא חושב שזה רע".

על המשחק בשבת נגד מכבי נתניה: "בגלל המשחק בשבת, חצי הרכב היה בחוץ ונח. נתנו הזדמנות לעוד כמה צעירים שישחקו כדי לראות אותם לקראת ינואר. חלק מהצעירים נתנו הצגה ונגד הקבוצה הכי טובה בליגה, אז אני מאמין שעדיין לא ראינו את המקסימום שלהם וזה רק יהיה יותר טוב. אין ספק שהניצחון הזה נותן לנו בטחון לקראת שבת ואני מאמין שנתן את הכל בשבת".

אוהדי הפועל חיפה עם תמונה של רובי שפירא ז"ל. ברני ארדוב
לא שוכחים. רובי שפירא ז"ל/ברני ארדוב

היום ערכה משפחת שפירא אזכרה במלאת 11 שנה לפטירתו של רובי שפירא ז"ל. במשפחה בחרו השנה לקיים טקס מצומצם ואישי ולכן לא הזמינו אף נציג מהפועל חיפה. בכל מקרה, בחיפה מתכוונים לערוך טקס לזכרו של שפירא במשחק מול הפועל תל אביב.

אפרים גבאי, מנכ"ל הפועל חיפה: "בכל שנה אנחנו מכבדים את האזכרה וזכרו של רובי שפירא. השנה לא הודיעו לנו על טקס האזכרה ולכן לא הגענו. בכל מקרה, הפועל חיפה תמשיך כמנהגה לכבד את זכרו של רובי".

עדכון ראשון: 9:17

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully